Vizualizace scénografického projektu 1

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
203VSM1 zkouška 3 3 hodiny výuky týdně (45 minut), 48 až 63 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Nikola TEMPÍR

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Patrik BORECKÝ, Karel ČAPEK, Michal SYROVÝ, Nikola TEMPÍR

Obsah

Předmět je výrazně individualizovaný na základě vstupní úrovně studenta, konkrétních scénografických projektů a zvolené specializaci (divadelní scénografie, filmová scénografie, kostým a maska).

Předmět má za cíl zlepšit studentovu sebeprezentaci a vizualizace scénografických projektů pro divadlo, film, ale např. i výstavnictví. Předmět zajistí základní orientaci v přidružených oborech jako jsou: fotografie, postprodukce fotografií a výtvarných návrhů, grafický design, 3D modelování a 3D tisk.

Výsledky učení

Výstup z předmětu je porfolio či webová prezentace studenta, která obsahuje školní i mimoškolní projekty.

Předpoklady a další požadavky

Základní znalosti PC.

Literatura

Manuály výše uvedených gr. programů a techniky, odborné fotografické publikace.

BERAN, Vladimír a kol. Aktualizovaný typografický manuál. Rev. 6. vyd. Praha: Kafka design, 2012. ca 160 s. v různém stránkování. ISBN 978-80-260-7606-3.

manuály a tutoriály k příslušným software

Hodnoticí metody a kritéria

Vypracování semestrální práce, možnost konzultací (ne výuky!) e-mailem, hodnocení studentů dle zkušeností práce na computerech a znalostí digitální techniky.

Poznámka

Minimální účast na výuce 70%!!!!!

Rozvrh na zimní semestr 2023/2024:

06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
St
Čt

místnost S105
Počítačová učebna S105 (DAMU)

(Karlova 26, Praha 1)
TEMPÍR N.
14:00–17:00
(paralelka 1)
dle rozpisu
Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
14:00–17:00 Nikola TEMPÍR Počítačová učebna S105 (DAMU)
Karlova 26, Praha 1
dle rozpisu paralelka 1

Rozvrh na letní semestr 2023/2024:

Rozvrh zatím není připraven

Předmět je součástí následujících studijních plánů