Game Engine pro uměleckou tvorbu 2

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
373GE2 ZK 1 4O anglicky, česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Výsledky učení dané vzdělávací složky

V tomto kurzu se naučíte pracovat se základními nástroji a uživatelským prostředím Unity. Cílem je osvětlit výhody herního enginu Unity, a také to jak vytvořit „navigable“ umělecké dílo.

Forma studia

Praktická přednáška s ukázkami, během níž jsou probírány jednotlivé principy. Studenti mají za úkol znalosti aplikovat ve vlastní domácí práci se softwarem Unity. Lektor je k dispozici ke konzultování.

Předpoklady a další požadavky

Kurz nevyžaduje zkušenosti s programováním, ale jsou vítány. Zkušenost s 3D modelovacím softwarem jako je Blender je vítána. Studenti si přinesou laptop Mac s nejnovější verzí softwaru Unity 3D.

Obsah kurzu

VÝUKA NAVAZUJE NA PŘEDCHOZÍ SEMESTR, V PŘÍPADĚ ZÁJMU KONTAKTUJTE: dokonalychaos@gmail.com

Cílem předmětu je vytvoření „herního“ uměleckého díla během dvousemestrálního kurzu. Formou může být 3D animace, video, interaktivní aplikace, instalace, performance, atd.

Výuka spočívá v představení herního enginu Unity 3D jako nástroje pro individuální užití ve vlastní tvorbě, a jeho uživatelské prostředí a základních funkcí, koncepcí, postupů a příkladů.

Student po zvládnutí základního ovládání rozvíjí vlastní projekt, pro který si připravuje databázi assetů (3D modelů, textury, video, audio, atd) a aplikuje je pro zvolený typ výstupu. Dílo konzultuje s vyučujícím a na konci prezentuje v rámci výuky nebo ve veřejné realizaci.

Doporučená nebo povinná literatura

expression. Available at: https://monoskop.org/media/text/fox_harrell_2013_phantasmal_media/

https://unity3d.com/

https://catlikecoding.com/unity/tutorials/basics/mathematical-surfaces/

https://github.com/keijiro

Hodnoticí metody a kritéria

Studenti musí navštívit modulové lekce a pracovat na finálním díle, které na konci kurzu prezentují.

Poznámka

Jakub Krejčí používá Unity pro performance, animace a VR, studoval CAS, FAMU.

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů