3D pro uměleckou tvorbu 2

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
373TDUT2 ZK 1 2 hodiny DÍLEN týdně (45 minut), 4 až 9 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Výsledky učení dané vzdělávací složky

Základní znalosti, které jsou aplikovatelné ve všech moderních programech

(Hard surface modelling, UV mapping, Animation Keyframes,

● Znalost moderních řešení starých problémů

● Počítačem generovaných obsah a tzv. virtuální realitu brát jako součást světa

ve kterém žijeme, ne jako možnost pro eskapismus

● Vědomí o hranicích tohoto oboru, které staví na vědeckém pokroku v oboru

informatika a psychologie

Forma studia

Praktická dílna,

řešení problémů s 3D grafikou v ostatních školních i jiných projektech.

Předpoklady a další požadavky

ideálně 2D grafika - photoshop.

Obsah kurzu

Kurz seznamuje uchazeče s obecnými základy 3D grafiky v oblastech jako je tvorba statického a pohyblivého obrazu a real-time simulace. Cílem kurzu je zvládnutí základních technik pro přípravu 3D grafiky (3D modely, materiály, textury, animace, render, programování).

Doporučená nebo povinná literatura

vlastní PC s programem Blender a Adobe Photoshop či Gimp.

Hodnoticí metody a kritéria

1.SEMESTR (ZÁPOČET) - výsledek studia

složitost - j. blinns Voyager během cca 1,5 hodiny.

ideálně základní renderer

model - opět referenčně j. blinns voyager

glass)

  1. SEMESTR (ZKOUŠKA) - výsledek studia

realistický render), animace (keyframová a simulovaná), render - video,

multipass

z oborů cgi - simulace, vizualizace (něco co ještě nebo už neexistuje)

Webová stránka předmětu

https://vojtechradakulan.com/famu/

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů