Volitelné předměty pro obor Dirigování (Mg) - výběr
Kód | Název předmětu | ZIMNÍ SEMESTR | LETNÍ SEMESTR | |||||
Vyučující | zakončení | kredity | rozsah | zakončení | kredity | rozsah | ||
102DS0 | Dirigování sboru 10 Jiří Chvála, Lubomír Mátl
|
Z | 4 | 1/T | Zapsat | |||
102DS7 | Dirigování sboru 7 Jiří Chvála, Lubomír Mátl
|
Z | 4 | 1/T | Zapsat | |||
102DS8 | Dirigování sboru 8 Jiří Chvála, Lubomír Mátl
|
Z | 4 | 1/T | Zapsat | |||
102DS9 | Dirigování sboru 9 Jiří Chvála, Lubomír Mátl
|
Z | 4 | 1/T | Zapsat | |||
108HPI1 | Historicky poučená interpretace 1 Lukáš Matoušek
|
Z | 1 | 1+1/T | Zapsat | |||
108HPI2 | Historicky poučená interpretace 2 Ivana Bažantová
|
ZK | 1 | 1+1/T | Zapsat | |||
101IN0 | Instrumentace 10 |
KZ | 1 | 2/T | Zapsat | |||
101IN7 | Instrumentace 7 |
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
101IN8 | Instrumentace 8 |
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
101IN9 | Instrumentace 9 |
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
102MD1 | Metodika dirigování 1 Jiří Bělohlávek, Oliver DOHNÁNYI, Radomil Eliška, Jiří Chvála, Tomáš Koutník, Lubomír Mátl, Leoš Svárovský, František Vajnar,
Petr VRONSKÝ
|
Z | 1 | 1/T | Zapsat | |||
102MD2 | Metodika dirigování 2 Jiří Bělohlávek, Oliver DOHNÁNYI, Radomil Eliška, Jiří Chvála, Tomáš Koutník, Lubomír Mátl, Leoš Svárovský, František Vajnar,
Petr VRONSKÝ
|
ZK | 1 | 1/T | Zapsat | |||
108PED1 | Pedagogika 1 Milan Holas
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
108PED2 | Pedagogika 2 Milan Holas
|
ZK | 1 | 2/T | Zapsat | |||
108PIV1 | Poetika interpretačního výkonu 1 Ivana Bažantová
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
108PIV2 | Poetika interpretačního výkonu 2 Ivana Bažantová
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
108PIV3 | Poetika interpretačního výkonu 3 Ivana Bažantová
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
108PIV4 | Poetika interpretačního výkonu 4 Ivana Bažantová
|
Z | 2 | Zapsat | ||||
108PSY1 | Psychologie 1 Milan Holas
|
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
108PSY2 | Psychologie 2 Milan Holas
|
ZK | 1 | 2/T | Zapsat | |||
102VPD1 | Vyučovatelská praxe - dirigování 1 |
Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
102VPD2 | Vyučovatelská praxe - dirigování 2 |
Z | 1 | 2/T | Zapsat |