Studijní plán Doporučený magisterský dramatická výchova
| Studijní obor: Dramatická výchova | Katedra výchovné dramatiky |
| Studijní program: Dramatická umění | Typ studia: Navazující magisterské |
| Kód | Název předmětu | 1. ročník | 2. ročník | 3. ročník | kredity | |||
| ZS | LS | ZS | LS | ZS | LS | |||
| Hlavní předměty | ||||||||
| 205DDB* | Didaktika dramatické výchovy II. |
ZK-2-15/S
|
ZK-2-15/S
|
ZK-2-15/S
|
ZK-2-15/S
|
8 | ||
| 205PRC* | Praktikum dramatické výchovy III. Strukturování dramatické práce |
ZK-2-30/S
|
ZK-3-55/S
|
5 | ||||
| 205DPA1 | Divadelní projekt I. 1 |
ZK-4-45/S
|
4 | |||||
| 205DPB1 | Divadelní projekt II. 1 |
ZK-4-60/S
|
4 | |||||
| 205DPC* | Divadelní projekt III. |
ZK-4-45/S
|
ZK-3-40/S
|
ZK-4-45/S
|
11 | |||
| 205ZDR* | Základy dramaturgie |
ZK-2-22/S
|
ZK-2-28/S
|
4 | ||||
| 205STP* | Samostatný tvůrčí projekt |
ZK-2-20/S
|
ZK-9-30/S
|
11 | ||||
| Minimální počet kreditů | 47 | |||||||
| Předměty určující obor | ||||||||
| 205DDA1 | Didaktika dramatické výchovy I. 1 |
Z-1-5/S
|
1 | |||||
| 205PRA* | Praktikum dramatické výchovy I. - Dramatické hry a cvičení |
Z-2-55/S
|
Z-2-50/S
|
ZK-3-40/S
|
7 | |||
| 205PRB1 | Praktikum dramatické výchovy II. Strukturování dramatické práce 1 |
Z-2-50/S
|
2 | |||||
| 205HVA* | Herecká výchova I. |
Z-1-22/S
|
Z-1-30/S
|
Z-1-18/S
|
ZK-2-20/S
|
5 | ||
| 205HVB* | Herecká výchova II. |
Z-1-22/S
|
Z-1-30/S
|
Z-1-18/S
|
ZK-2-20/S
|
5 | ||
| 205MDM* | Metodika divadelní práce s dětmi a mládeží |
Z-1-21/S
|
Z-1-30/S
|
Z-1-33/S
|
ZK-2-45/S
|
5 | ||
| 207DZA* | Divadlo v kontextu vývoje západní kultury I. |
ZK-3-2/T
|
ZK-3-2/T
|
6 | ||||
| 205PPP* | Přednes a přednesový projekt |
Z-1-25/S
|
Z-1-21/S
|
ZK-3-22/S
|
5 | |||
| 207DZB* | Divadlo v kontextu vývoje západní kultury II |
ZK-3-2/T
|
ZK-3-2/T
|
6 | ||||
| 207DCK* | Divadlo v české kultuře |
ZK-3-2/T
|
ZK-3-2/T
|
6 | ||||
| 205PXB* | Praxe II. |
Z-1-
|
Z-1-
|
2 | ||||
| Minimální počet kreditů | 50 | |||||||
| Povinné předměty | ||||||||
| 205USD1 | Úvod do studia dramatické výchovy 1 |
Z-1-10/S
|
1 | |||||
| 205SES1 | Seminář sebereflexe 1 |
Z-1-15/S
|
1 | |||||
| 205PSD* | Psychologie a dramatická výchova |
Z-1-22/S
|
ZK-3-26/S
|
4 | ||||
| 205PDG* | Pedagogika |
Z-1-20/S
|
Z-1-25/S
|
ZK-2-8/S
|
4 | |||
| 205HVM* | Hlasová výchova s metodikou |
Z-1-22/S
|
Z-1-30/S
|
Z-1-18/S
|
ZK-2-20/S
|
5 | ||
| 205PVM* | Pohybová výchova s metodikou |
Z-1-22/S
|
Z-1-30/S
|
Z-1-18/S
|
ZK-2-20/S
|
5 | ||
| 205HRV* | Hudebně rytmická výchova |
Z-1-22/S
|
ZK-2-20/S
|
3 | ||||
| 205SCH* | Scénická hudba |
Z-1-10/S
|
Z-1-16/S
|
2 | ||||
| 205PVZ* | Prostorové vztahy |
Z-1-20/S
|
Z-1-10/S
|
2 | ||||
| 205PML* | Předmět - maska - loutka |
Z-1-20/S
|
Z-1-15/S
|
2 | ||||
| 205HPL* | Hra s předmětem a loutkou |
Z-1-20/S
|
ZK-3-20/S
|
4 | ||||
| 205LDM* | Kapitoly z teorie literatury a historie literatury pro děti a mládež |
Z-2-28/S
|
Z-2-20/S
|
Z-2-20/S
|
ZK-5-20/S
|
11 | ||
| 205ADS* | Autorsko - dramatizátorský seminář |
ZK-2-26/S
|
ZK-3-22/S
|
ZK-3-30/S
|
8 | |||
| 205TDV1 | Teorie dramatické výchovy 1 |
ZK-2-28/S
|
2 | |||||
| 205HDD* | Historie dramatické výchovy a dětského divadla |
Z-1-20/S
|
ZK-2-25/S
|
3 | ||||
| 205PSC1 | Komunikace a sémiotika chování 1 |
Z-1-30/S
|
1 | |||||
| 205PPD1 | Pedagogika a psychologie dramatické hry 1 |
Z-1-35/S
|
1 | |||||
| 205DVV* | Divadlo ve výchově a vyučování⌘ |
Z-1-36/S
|
Z-1-45/S
|
2 | ||||
| 207ZDP* | Základy divadelního pojmosloví |
ZK-2-2/T
|
ZK-2-2/T
|
4 | ||||
| 205RPR1 | Ročníková práce 1 |
Z-1-
|
1 | |||||
| 205DPS* | Diplomový seminář |
Z-2-16/S
|
Z-2-18/S
|
4 | ||||
| 205PXA* | Praxe I. |
Z-1-
|
Z-1-
|
2 | ||||
| 205DSD* | Dějiny světového a českého divadla |
ZK-3-16/S
|
ZK-3-30/S
|
6 | ||||
| 205DES1 | Dětská scéna 1 |
Z-3-50/S
|
Z-3-50/S
|
3 | ||||
| 205NPB* | Vývojová neuropsychobiologie |
Z-1-10/S
|
Z-1-8/S
|
Z-1-10/S
|
Z-1-8/S
|
2 | ||
| Minimální počet kreditů | 83 | |||||||
| Povinně volitelné předměty | ||||||||
| 200JZM2 | Druhý cizí jazyk |
z-1-
1 předmět
|
z-1-
1 předmět
|
z-1-
1 předmět
|
z-1-
1 předmět
|
2 | ||
| Minimální počet kreditů | 2 | |||||||
| Volitelné předměty | ||||||||
| 205DVM4 | Volitelné předměty oborové | 0 | ||||||
| 200VPC | Volitelné předměty celofakultní | 0 | ||||||
| Minimální počet kreditů | 0 | |||||||
| Počet předepsaných kreditů celkem | 182 | |||||||
| Počet kreditů, které musíte získat z volitelných předmětů | -2 | |||||||
| Celkový počet kreditů | 180 | |||||||
1. ročník v akademickém roce 2005/2006 není. Předměty určené nebo doporučené pro ročník: POVINNĚ VOLITELNÉ PŘEDMĚTY - PRO 1. NEBO 2. ROČNÍK - Dětská scéna 1 /205DES1/ (LS); PRO 2. NEBO 3. ROČNÍK - Vývojová neuropsychobiologie 1,2 /204NPB1,2/; VOLITELNÉ PŘEDMĚTY - PRO 1. - 3. ROČNÍK - Hlasová výchova - individuálně 1,2,3,4 /205HV1,2,3,4/; PRO 2. NEBO 3. ROČNÍK - Biomechanická cvičení /205BMC1,2/, ROČNÍK PRO 3. ROČNÍK - Divadelně antropologický seminář 1,2 /205DAS1,2/; Divadlo pro děti 1,2 /205DPD1,2/; Dětská slovesná tvořivost - kurz 1,2 /205DST1,2/; Herecká tvorba 1,2 /205HTV1,2/; Integrační kreativní dílna: Handicap a krize jako výzva k tvořivosti 1,2 /205IKD1,2/; Kritika dětského divadla a přednesu - kurz 1,2 /205KDD1,2/; Loutkářské techniky - kurz 1,2 /205LTC1,2/; Metodika práce s dětským přednašečem - kurz 1 /205MPD1/ (LS); Předmět a prostor - kurz 1,2 /205PPR1,2/; Prostorové vztahy v historii pražské kotliny - kurz 1,2 /205PVH1,2/; Světlo v prostoru - kurz 1,2 /205SPR1,2/; „Theatre games“ a jejich pedagogicko-psycholog. aspekty - kurz 1,2 /205TGM1,2/; Technologie loutek - kurz 1,2 /205TLO1,2/; Volba předlohy pro DV a DD - kurz 1,2 /205VPR1,2/; PRO 3. ROČNÍK: Práce s maskou - kurz 1,2 /205PSM1,2/