Mediální praktikum 2
- Kód:
- 206MPR2
- Zakončení:
- Z
- Kredity:
- 2
- Rozsah:
- 2/T
- Vyučující:
- Jiří PITTERMANN
- Anotace:
-
Strukturované a tematicky vymezené diskuse, jsou (ve spolupráci pedagoga a přizvaných profesionálů z mediální, kulturní a umělecké sféry) založeny na analýze konkrétních mediálních obsahů, mechanismů a projevů v širším kontextu kultury a umění a nabízejí setkání s tématy a lidmi, s nimiž se studenti možná už nikdy nepotkají. Praktikum je dvousemestrální, témata jsou aktualizována a každá diskuse je tudiž jedinečná. Konkrétní program oznamuje pedagog studentům předem.
- Požadavky:
-
Zájem studentů o dialog a tříbení názorů v diskusi.
- Cíle studia:
-
Cílem studia je rozšířit, prohloubit a aktualizovat poznatky z předmětu Úvod do problematiky médií, aktuálně reflektovat širší kulturní prostředí, mj. s ohledem na budoucí profesní praxi posluchačů.
- Osnova (a sylabus):
-
Každotýdenní praktika-semináře s odborně a zkušenostně kompetentními hosty střídají obecná mediální a kulturní témata a témata z jmenovaných oblastí, jak je přináší daný okamžik.
- Studijní materiály:
-
Aktuální mediální a umělecká produkce.
- Poznámka:
-
Pro studenty 1. ročníku
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Doporučený magisterský produkce (povinně volitelný předmět)