Podnikání v komerčních médiích 1
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Po S |
|||||||||||||
Po L |
|||||||||||||
Út S |
107
– Učebna 1 (Lažanský palác) FRIČOVÁ K. |
||||||||||||
Út L |
|||||||||||||
St S |
|||||||||||||
St L |
|||||||||||||
Čt S |
|||||||||||||
Čt L |
|||||||||||||
Pá S |
|||||||||||||
Pá L |
- Kód:
- 305PKM1
- Zakončení:
- Z
- Kredity:
- 2
- Rozsah:
- 2/T
- Vyučující:
- Kateřina FRIČOVÁ
- Anotace:
-
Přednášky budou rozděleny do tří základních okruhů - TV, rádia, print. Důraz bude kladen na pochopení všeho, co mědia spojuje a zároveň jejich odlišnosti - např. ve způsobu prodeje reklamního času - prostoru, finanční náročnosti. Sudenti se seznámí se základními programovými žánry u rádií, rozdělení u printů, u TV se budeme věnovat především regionálním a kabelovým.
- Požadavky:
-
Znalost Autorského zákona
- Cíle studia:
-
Základní seznámení s principy podnikání v oblasti komerčního tisku, rozhlase a televizi. a
- Osnova (a sylabus):
-
viz sylabus v předmětu: Podnikání v komerčních médiích 2
- Studijní materiály:
-
Zákon o rozhlasovém a televizním vysílání 231/2001 Sb; Tiskový zákon 46/2000 Sb; Zákon o regulaci reklamy 40/1995 Sb; www.radiotv.cz
- Poznámka:
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce - magistr (oborový předmět)