Zvuková režie filmové hudby
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Po S |
307
– Učebna 6 (Lažanský palác) ZOBAČ J. |
|||||||||||
Po L |
307
– Učebna 6 (Lažanský palác) ZOBAČ J. |
|||||||||||
Út S |
||||||||||||
Út L |
||||||||||||
St S |
||||||||||||
St L |
||||||||||||
Čt S |
||||||||||||
Čt L |
||||||||||||
Pá S |
||||||||||||
Pá L |
- Kód:
- 308ZRFH
- Zakončení:
- Z
- Kredity:
- 1
- Rozsah:
- 13/S
- Vyučující:
- Jiří ZOBAČ
- Anotace:
-
Úkolem předmětu je seznámit posluchače s problematikou nahrávání různých žánrů hudby. Dále poukazuje na rozdíly mezi nahráváním filmové hudby a hudby pro CD, rozhlas apod.
- Požadavky:
-
Absolvování hudebních předmětů v předchozím studiu.
- Cíle studia:
-
Cílem předmětu je seznámit posluchače s problematikou nahrávání různých žánrů hudby.
- Osnova (a sylabus):
-
1. Zvukový režisér - tvůrčí profese
2. Hudba ve filmu a televizi
3. Principy nahrávání hudby různých žánrů. Rozdíly mezi nahráváním filmové hudby a hudby pro CD, rozhlas apod.
4. Výběr mikrofonů pro nahrávání hudby.
5. Nahrávání sólových nástrojů. Nahrávání komorních orchestrů a souborů.
6. Nahrávání symfonického orchestru.
7. Nahrávání dechové hudby. Nahrávání lidové hudby.
8. Nahrávání vokální hudby. Nahrávání oper.
9. Nahrávání hudby pro audiovizuální pořady.
10. Záznam a střih stereofonního signálu. Záznam a střih vícestopého signálu.
11. Používání upravovačů signálu.
12. Automatická mixáž hudby. Mixáž hudby pro vícekanálové technologie.
13. Závěrečná diskuse
- Studijní materiály:
- Poznámka:
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Zvuková tvorba - magistr (oborový předmět)