Hudební pořadatelství a agentáž
- Kód:
- 108HPAA
- Zakončení:
- ZK
- Kredity:
- 4
- Rozsah:
- 2/T
- Vyučující:
- Roman BĚLOR
- Anotace:
-
Přednášky seznamují s pořadatelskými a agenturními organizacemi v Čechách i v zahraničí včetně stručné historie tohoto oboru
- Jazyk výuky:
- CS
- Požadavky:
-
Zkouška z důkladné znalosti funkce a fungování velkých i středních pořadatelů v České republice, znalost hlavních světových agentur
a jejich záběru, schopnost sestavit kvalitní a účinnou agenturní nabídku
- Cíle studia:
-
Cílem předmětu je poskytnout co nejširší znalosti o domácím a meztinárodním kontextu v oblasti hudebního pořadatelství a v oblasti agentur.
Znalost fungování agenturm, jejich rozlišení z hlediska velikosti i předmětu,
dokonalá znalost ekonomických a marketingových nástrojů, znalost organizací, které agentury sdružují
- Osnova (a sylabus):
-
Vyučující nejprve seznámí studenty
s vývojem v Československu a v České republice po roce 1989 a potom bude analyzovat situaci na světovém trhu
- Studijní materiály:
-
bude doplněno
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2007/2008:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Obor Hudební management (Bc) (povinný předmět hlavního oboru)