AMU = DAMU + FAMU + HAMU
STUDIJNÍ PLÁNY

Konzultační dílna KAT 2

Zapsat Zobrazit rozvrh
Kód:
309KD2
Zakončení:
Z
Kredity:
1
Rozsah:
9/S
Vyučující:
Libuše ČIHAŘOVÁ, Aurel KLIMT, Jan KLOS, Pavel KOUTSKÝ, Jiří KUBÍČEK, Břetislav POJAR
Anotace:

Za aktivní účast v jiné než mateřské realizační dílně (minimálně 9 hodin /semestr) lze získat 1 kredit.

Jazyk výuky:
CS
Požadavky:

Ukončené bakalářské studium, znalost audiovizuálních technologií, schopnost samostatného tvůrčího myšlení

Cíle studia:

Relevantním cílem studia je, kromě osvojení filmového řemesla, vytvoření příznivé, invenční atmosféry pro vlastní tvorbu. Posluchači se během studia seznámí s nejrůznějšími audiovizuálními oblastmi, žánry, způsoby realizace, technologiemi i možnostmi uměleckého výrazu. Záměrem pedagoga je provést posluchače úskalími jednotlivých fází vzniku uměleckého díla. Důležitým momentem se přitom stává podpora rozvoje samostaného tvůrčího myšlení, rozhodování i schopnosti realizovat vlastní umělecké záměry.

Osnova (a sylabus):

Náplní předmětu je řešení aktuálních tvůrčích problémů, spjatých s přípravou a realizací nejrůznějších audiovizuálních projektů. Na kolektivní úrovni jsou vedeny přednášky i diskuse o režijní, zejména filmové práci, o tradičních i aktuálních moderních technologiích a principech spolupráce s představiteli ostatních audiovizuálních profesí. V rovině individuální konvenuje koncepce studia s tématikou i způsobem formálního ztvárnění, které si pro svou práci zvolí jednotliví posluchači. Proto je aktuálně obměňována v závislostí na potřebách a realizačních i tvůrčích problémech studentů.

Studijní materiály:

Konkrétní literatura a případně i audiovizuální díla k přečtení i ke shlédnutí jsou v průběhu studia individuálně doporučována pedagogem - v závislosti na posluchačem zvoleném tématu i způsobu tvůrčího, formálního výrazu.

Poznámka:
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 26. 6. 2008
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://studijniplany.amu.cz/cs/predmet309KD2.html