Angličtina pro hudební management 3
- Kód:
- 702HAM3
- Zakončení:
- Z
- Kredity:
- 1
- Rozsah:
- 2/T
- Vyučující:
- Karel FOUSTKA, Helena KUBÍČKOVÁ
- Anotace:
-
Kurz je určen pro středně pokročilé a pokročilé studenty hudebního managementu magisterského studia.
- Jazyk výuky:
- CS
- Požadavky:
-
702HAM2 Angličtina pro hudební management 2
- Cíle studia:
-
Cíl kurzu: prohloubení odborné slovní zásoby a terminologie oboru
hudební management a gramatických struktur.
- Osnova (a sylabus):
-
Slovní zásoba, četba, náslech, konverzace v oblasti hudební produkce.
Ut 8, 9, 10
Co je Marketing? 8 úkolů marketingu, Marketing a prodej, Struktura trhu, Marketingové strategie, Segmentace trhu, Výzkum trhu, Testování trhu, Prognostika trhu, Branding
Mluvnice: podmínkové a časové věty, časové výrazy, tázací dovětky, přímé a nepřímé otázky, nepřímá řeč, časová souslednost, trpný rod, gerund a infinitiv, slovesné vzory, frázová slovesa, vztažné věty, kolokace
Písemný projev: resume, aplikace o práci, stáž, poznámky, výtahy, zprávy
- Studijní materiály:
-
Jones, L & Alexander, R.: New International Business English, Student's Book & Workbook, Cambridge University Press, 2003
Mackenzie, I.: Management and Marketing, Language Teaching Publications, 1997
Mackenzie, I.: Financial English, Language Teaching Publications, 1995
Northey, M.: Impact - A Guide to Business Communication, Prentice-Hall Canada, 1986
Soars, J. L.: New Headway English Course, Intermediate, Oxford University Press, 1996
Murphy, R.: English Grammar in Use, with answers, 3rd edition, Cambridge University Press, 2004
McCarthy, M. F & Dell, O. English Vocabulary in Use, Oxford University Press, 1996
Flower, J.: Phrasal Verb Organizer, LTP 1993
Hornby, A. S,: Oxford Advanced Learners Dictionary
články:
History of Music
Musical Instruments
Music Vocabulary
Management, Marketing, Financial Vocabulary
British and American Terms
Aktuální materiály
Jazykové materiály na serveru AMU
Webové slovníky
- Poznámka:
-
English For Music Management 3
- Další informace:
- Předmět lze absolvovat opakovaně
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Obor Hudební management (Mg) (povinný předmět další)