Hudební pořadatelství a agentáž
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
108HPAA | ZK | 4 | 2/T | česky |
- Vyučující:
- Roman BĚLOR
- Anotace:
-
Přednášky seznamují s pořadatelskými a agenturními organizacemi v Čechách i v zahraničí včetně stručné historie tohoto oboru
- Požadavky:
-
Zkouška z důkladné znalosti funkce a fungování velkých i středních pořadatelů v České republice, znalost hlavních světových agentur
a jejich záběru, schopnost sestavit kvalitní a účinnou agenturní nabídku
- Cíle studia:
-
Cílem předmětu je poskytnout co nejširší znalosti o domácím a meztinárodním kontextu v oblasti hudebního pořadatelství a v oblasti agentur.
Znalost fungování agenturm, jejich rozlišení z hlediska velikosti i předmětu,
dokonalá znalost ekonomických a marketingových nástrojů, znalost organizací, které agentury sdružují
- Osnova (a sylabus):
-
Vyučující nejprve seznámí studenty
s vývojem v Československu a v České republice po roce 1989 a potom bude analyzovat situaci na světovém trhu
- Studijní materiály:
-
bude doplněno
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2008/2009:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2008/2009:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Obor Hudební management (Bc) (povinný předmět hlavního oboru)