Dialogické jednání a jeho pedagogika 5
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
202DJP5 | Z | 3 | 2/T | česky |
- Vyučující:
- Michal ČUNDERLE, Jan HANČIL, Eva SLAVÍKOVÁ, Ivan VYSKOČIL
- Anotace:
-
Dialogické jednání představuje vlastní téma studia a výzkumu na katedře, rovněž jako zkoumání principů hry a otázek nepředmětného herectví.
- Požadavky:
- Cíle studia:
-
Program rozvíjí schopnost být dialogickou existencí, být partnerem.
- Osnova (a sylabus):
-
Studium probíhá v šesti- až dvanáctičlenných skupinách rozdělených podle pokročilosti. Nedílnou součástí dialogického jednání jsou pravidelné reflexe - metodou introspekce se adept učí pojmenovávat nejvýznamnější problémy, které plynou z jeho individuálního stavu. Reflexe jsou dále zpracovávány a vyhodnocovány.
- Studijní materiály:
-
Fink, E.: Oáza štěstí
Buber, M.: Já a ty
Vyskočil, I. a kol.: Dialogické jednání jako otevřená otázka
Vyskočil, I. a kol.: Psychosomatický základ veřejného vystupování
- Poznámka:
-
Pro studenty 3. ročníku
- Další informace:
- Předmět lze absolvovat opakovaně
- Rozvrh na zimní semestr 2008/2009:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2008/2009:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Doporučený magisterský herectví ATP (volitelný předmět)
- Doporučený bakalářský herectví ATP (volitelný předmět)