Soubor oborových cvičení 3
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
308SOC3 | Z | 2 | česky |
- Vyučující:
- Pavel BUKOVSKÝ, Jan ČENĚK, Jiří KŘÍŽ, Jiří MOUDRÝ, Vladimír SKALL
- Anotace:
-
Soubor praktických cvičení, která mají komplikovanější stavbu. Posluchači již využívají získané teoretické znalosti a praktické zkušenosti.
- Požadavky:
-
Absolvování Úvodu do oboru zvuková tvorba, Praktika zvukové techniky, Souboru oborových cvičení 1+2
- Cíle studia:
-
Cílem cvičení je získání dalších zkušeností v práci se zvukem, posluchači mají prokázat technické, tvůrčí a organizační schopnosti.
- Osnova (a sylabus):
-
1) a) NAHRÁVKA ZVUKOVÉ ATMOSFÉRY PRAŽSKÉ ULICE S RUŠNOU DOPRAVOU, BEZ CHODCŮ
Dílčí úkol ke cvičení c). Je třeba dosáhnout takového charakteru nahrávky, aby se při mixáži vhodně doplňovala s dále uvedenou zvukovou komponentou - záznamem cvičení b).
b) NAHRÁVKA ZVUKOVÉ ATMOSFÉRY DAVU CHODCŮ BEZ DOPRAVY
Dílčí úkol ke cvičení c). Je třeba dosáhnout takového charakteru nahrávky, aby se při mixáži vhodně doplňovala s předešle uvedenou zvukovou komponentou - záznamem cvičení a).
c) ZVUKOVÁ ATMOSFÉRA MĚSTSKÉ ULICE S RUŠNÝM PROVOZEM A S DAVEM CHODCŮ
Výsledná mixáž zvukových záznamů a) a b). Hodnotí se obsahová i zvuková vyváženost obou komponent a celkový charakter.
2) ANKETA NA VOLNÉ TÉMA
Student má prokázat schopnost volby vhodného tématu i dovednost navazování kontaktu a vedení hovoru s lidmi. Základním předpokladem je zvládnutí techniky záznamu a dosažení potřebných estetických kvalit nahrávky, především dynamické a barevné vyrovnanosti zvuku. Nahrávka má působit autenticky, ale má mít i vytříbenou formu ucelené, svébytné kompozice. Hodnotí se také dramaturgická stránka - výběr a řazení výpovědí, způsob uplatnění kladených otázek ve zvukové skladbě, práce s temporytmem apod.
- Studijní materiály:
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Zvuková tvorba - bakalář (oborový předmět – praktické cvičení)