Marketing 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
108MAR2 | ZK | 3 | 2/T | česky |
- Vyučující:
- Roman BĚLOR, Jiří ŠTILEC
- Anotace:
-
Přednášky seznamující se základními pojmy a problémy obecného marketingu na základě domácí i zahraniční literatury a vybraných příkladů s důrazem na oblast kultury a umění
- Požadavky:
-
Zápočet na základě vypracování podrobné marketitngové strategie ve zvoleném produktu nebo vybraném projektu
- Cíle studia:
-
Seznámit studenty s nejdůležitěšími marketingovými nástroji a teoriemi a naučit je aplikovat tatyo kategroie ve vlastní praxi, vybavit je znalostmi z oblasti marketingu v neziskové sféře
- Osnova (a sylabus):
-
bude doplněno
- Studijní materiály:
-
bude doplněno
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2009/2010:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2009/2010:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Obor Hudební management (Mg) (povinný předmět další)