Marketing 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
206MKT2 | ZK | 2 | 2/T | česky |
- Vyučující:
- Jiří SULŽENKO
- Anotace:
-
Obecný marketing podnikatelské sféry
- Požadavky:
-
zápočet
- Cíle studia:
-
Seznámit studenty s obecně platnými zásadami marketingu v komerční sféře a poskytnout jim tak možnost srovnání se specifiky marketingu v umění
- Osnova (a sylabus):
-
V předmětu se studenti seznámí s jednotlivými nástroji marketingového mixu, plánování marketingové strategie a dalšími základními marktingovými postupy.
- Studijní materiály:
-
Kotler, P: Marketing
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2009/2010:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2009/2010:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Doporučený bakalářský produkce (povinný předmět)