AMU = DAMU + FAMU + HAMU
STUDIJNÍ PLÁNY

Marketing 2

Zapsat Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky
206MKT2 ZK 2 2/T česky
Vyučující:
Jiří SULŽENKO
Anotace:

Obecný marketing podnikatelské sféry

Požadavky:

zápočet

Cíle studia:

Seznámit studenty s obecně platnými zásadami marketingu v komerční sféře a poskytnout jim tak možnost srovnání se specifiky marketingu v umění

Osnova (a sylabus):

V předmětu se studenti seznámí s jednotlivými nástroji marketingového mixu, plánování marketingové strategie a dalšími základními marktingovými postupy.

Studijní materiály:

Kotler, P: Marketing

Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2009/2010:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2009/2010:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
St
místnost S201
Hallerův sál

(Karlova 26, Praha 1)
SULŽENKO J.
15:00–16:30
(přednášková par. 1)
Čt

Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 26. 4. 2010
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://studijniplany.amu.cz/cs/predmet206MKT2.html