Podnikání v komerčních médiích 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
305PKM1 | Z | 2 | 2/T | česky |
- Vyučující:
- Kateřina FRIČOVÁ
- Anotace:
-
Přednášky budou rozděleny do tří základních okruhů - TV, rádia, print. Důraz bude kladen na pochopení všeho, co mědia spojuje a zároveň jejich odlišnosti - např. ve způsobu prodeje reklamního času - prostoru, finanční náročnosti. Sudenti se seznámí se základními programovými žánry u rádií, rozdělení u printů, u TV se budeme věnovat především regionálním a kabelovým.
- Požadavky:
-
Znalost Autorského zákona
- Cíle studia:
-
Základní seznámení s principy podnikání v oblasti komerčního tisku, rozhlase a televizi. a
- Osnova (a sylabus):
-
viz sylabus v předmětu: Podnikání v komerčních médiích 2
- Studijní materiály:
-
Zákon o rozhlasovém a televizním vysílání 231/2001 Sb; Tiskový zákon 46/2000 Sb; Zákon o regulaci reklamy 40/1995 Sb; www.radiotv.cz
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2009/2010:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Rozvrh na letní semestr 2009/2010:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce - magistr (oborový předmět)