Hudební pořadatelství a agentáž
- Kód předmětu:
- 108HPAA
- Název předmětu:
- Hudební pořadatelství a agentáž
- Způsob ukončení:
- zkouška
- Rozsah:
- 2/T
- Typ předmětu:
- povinný předmět
- Úroveň předmětu:
- Ročník studia:
- 3. ročník
- Semestr, kdy je předmět vyučován:
- zimní
- Počet přidělených kreditů ECTS:
- 4
- Garant předmětu:
- Roman BĚLOR
- Jméno přednášejícího:
- Roman BĚLOR
- Cíle studia:
-
Cílem předmětu je poskytnout co nejširší znalosti o domácím a meztinárodním kontextu v oblasti hudebního pořadatelství a v oblasti agentur.
Znalost fungování agenturm, jejich rozlišení z hlediska velikosti i předmětu,
dokonalá znalost ekonomických a marketingových nástrojů, znalost organizací, které agentury sdružují
- Způsob uskutečnění:
-
Kontaktní výuka.
- Prerekvizity a korekvizity:
-
Zkouška z důkladné znalosti funkce a fungování velkých i středních pořadatelů v České republice, znalost hlavních světových agentur
a jejich záběru, schopnost sestavit kvalitní a účinnou agenturní nabídku
- Doporučené nepovinné složky programu:
-
Nejsou.
- Obsah předmětu:
-
Vyučující nejprve seznámí studenty
s vývojem v Československu a v České republice po roce 1989 a potom bude analyzovat situaci na světovém trhu
- Studijní materiály:
-
bude doplněno
- Plánované činnosti související s učením a metody výuky:
-
Přednášky.
- Metody a kritéria hodnocení:
-
Zkouška ze znalostí největších světových agentur a domácích agentur se zaměřením na základní nástroje agentážní práce.
- Jazyk, v němž probíhá výuka:
- česky
- Pracovní stáže:
-
Nejsou.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2010/2011:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2010/2011:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Obor Hudební management (Bc) (povinný předmět hlavního oboru)