Organizace divadelního festivalu 1
- Kód předmětu:
- 206ORF1
- Název předmětu:
- Organizace divadelního festivalu 1
- Způsob ukončení:
- zápočet
- Rozsah:
- 2/T
- Typ předmětu:
- povinný předmět
- Úroveň předmětu:
- Ročník studia:
- 2. ročník
- Semestr, kdy je předmět vyučován:
- zimní
- Počet přidělených kreditů ECTS:
- 2
- Garant předmětu:
- Petr PROKOP, Michal LÁZŇOVSKÝ
- Jméno přednášejícího:
- Petr PROKOP, Michal LÁZŇOVSKÝ
- Cíle studia:
-
Cílem předmětu je
- prohloubit nabyté teoretické znalosti studentů v oblastech finančního řízení, fundraisingu, managementu, marketingu a projektového řízení skrze praxi při řrealizaci divadelního festivalu
- prohloubit schopnosti a kompetence studentů při řízení a organizování kulturní události (eventu)
- Způsob uskutečnění:
-
Studentům je přidělena konkrétní role v rámci projektového týmu. Student samostatně realizuje úkoly vyplývající z této role. V rámci pravidelných seminářů vedených formou porady svou práci konzultuje.
- Prerekvizity a korekvizity:
-
Znalosti z oboru produkce v rozsahu povinných předmětů zařazených do studijního plánu I. ročníku oboru produkce.
- Doporučené nepovinné složky programu:
-
nejsou
- Obsah předmětu:
-
V první fázi předmětu studenti pod vedením pedagogoů formulují koncepci festivalu. Poté jsou studentům přiděleny konkrétní role při přípravě a realizaci festivalu Zlomvaz.
- Studijní materiály:
-
Veškerá materiály jednotlivých teoretických předmětů.
- Plánované činnosti související s učením a metody výuky:
-
- pravidelné semináře probíhající formou projektových porad
- samostatná příprava studentů
- Metody a kritéria hodnocení:
-
Aktivní účast na přípravách a realizaci festivalu ZLOMVAZ a závěrečná písemná reflexe dle následující osnovy:
část 1. - Reflexe akce
a) program (dramaturgie)
b) organizace (rozdělení rolí, kompetence, komunikace uvnitř týmu, průběh porad) - podrobně!; rozepište se zejména o rozdílech ve svých očekáváních a ve skutečnosti
c) propagace (vizuál, zvolená strategie a její účinnost)
d) PR (rozsah, strategie, účinnost)
e) diváci (množství, skladba, naplnění jejich potřeb)
f) partneři (účinkující, školy (včetně AMU), dodavatelé - komunikace s nimi, smluvní ošetření vztahů, ubytování a další služby, naplnění jejich potřeb)
g) finance (rozpočet, fundraisnig, průběžné financování, účtování)
část 2. - Sebereflexe
a) zhodnocení vlastního působení během příprav festivalu
b) zhodnocení vlastního působení během samotného průběhu festivalu
část 3.
- uveďte alespoň jeden zásadní námět na obsahovou či organizační změnu festivalu do budoucna
část 4.
- uveďte vlastní nepokryté náklady vynaložené na akci
- uveďte závazky z akce nevyrovnané ke dni odevzdání práce (vrácení věcí, zpráva pro partnery, vyúčtování...)
Požadovaný rozsah zápočtové práce je minimálně dvě a maximálně deset normostran.
- Jazyk, v němž probíhá výuka:
- česky
- Pracovní stáže:
-
nejsou
- Webová stránka předmětu:
- www.zlomvaz.cz
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2010/2011:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Rozvrh na letní semestr 2010/2011:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce (Bc.) (předmět určující obor)