AMU = DAMU + FAMU + HAMU
STUDIJNÍ PLÁNY

Self promotion a grafický promo design, co to znamená?

Zapsat Zobrazit rozvrh
Kód předmětu:
309MSGPD
Název předmětu:
Self promotion a grafický promo design, co to znamená?
Způsob ukončení:
zápočet
Rozsah:
16/S
Typ předmětu:
Studijní plán Animovaná tvorba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Dokumentární tvorba - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Dokumentární tvorba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Animovaná tvorba - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Scenáristika a dramaturgie - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Scenáristika a dramaturgie - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Režie - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Režie - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Kamera - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Kamera - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Produkce - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Produkce - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Audiovizuální studia - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Střihová skladba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Střihová skladba - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Zvuková tvorba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Zvuková tvorba - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Fotografie CZ - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Fotografie CZ - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Audiovizuální studia - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Fotografie CZ - magistr: restaurování – povinně volitelný předmět
Úroveň předmětu:
Ročník studia:
předmět nemá určen ročník studia
Semestr, kdy je předmět vyučován:
letní
Počet přidělených kreditů ECTS:
2
Garant předmětu:
Uroš TREFALT
Jméno přednášejícího:
Uroš TREFALT
Cíle studia:

1 Seznámit posluchače se současným stavem dynamicky se rozvíjejícího oboru a jeho technologií

2. Seznámit posluchače ze základními specifiky oboru a porovnání s podobnými obory jako je alternativní divadlo, krátký film, internet.

3. Seznámit posluchače z možnostmi využití a uplatnění motion designu v jiných než klasických filmových formátech.

Způsob uskutečnění:

lektorská činnost, projekce, analy?za ukázek, diskuse, praktické cvičení.

Prerekvizity a korekvizity:

Nejsou žádné znalostní požadavky nutné pro zapsání tohoto předmětu

Doporučené nepovinné složky programu:

Nejsou žádné nepovinné složky nutné pro absolvování tohoto předmětu

Obsah předmětu:

Základy vzniku televizního proma a motion designu, jeho světový a domácí vývoj, současné směry a praktické využití.

1. Historie filmových titulků jako předchůdce televizního proma.

2. Krátký přehled historie TV proma, jeho propojení s ostatními uměleckými obory a žánry. Velký důraz bude kladen na základní specifika a jedinečnost krátkých filmových formátů.

3. Přehled promo - grafiky ve světě, projekce a rozbory dle ukázek a její budoucnost na mediálním trhu.

4. Metodologie práce, technologie výroby televizních znělek a titulků, od zadání po odevzdání se zaměřením na českou tvorbu.

5. Praktická ukázka procesu výroby konkrétního zadání s důrazem na zvláštnosti této krátké formy, stopážové omezení, explicitnost vyjadřování, míra umělecké svobody a tlak zadavatele.

6. Diskuse - shrnutí nad přednáškami, srovnání, polemika nad úkoly, které byly zadány.

Studijní materiály:

Papadopulosová, Nike: Videoklip, bakalařská práce, FAMU 1996, sign: KP 01681

Martin Labbie Nairn: Brand Identity for Television: With Knobs On, Phaidon Press, 1997

Esatman/Ferguson/Kline: Media Pormotion & Marketing, Focal Press, 2006

Plánované činnosti související s učením a metody výuky:

Seminář, přednáška

Metody a kritéria hodnocení:

Podmínky atestace: Zá/2 - za 100% účast

Jazyk, v němž probíhá výuka:
česky
Pracovní stáže:
Pracovní stáž není u tohoto předmětu zavedena.
Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2010/2011:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2010/2011:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
St
Čt

Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 17. 6. 2011
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://studijniplany.amu.cz/cs/predmet309MSGPD.html