AMU = DAMU + FAMU + HAMU
STUDY PLANS

 Trombone Playing 8

Register Display Schedule
Course unit code:
106PO8
Course unit title:
 Trombone Playing 8
Mode of delivery:
zkouška
Range:
2/T
Type of course unit:
compulsory subject
Level of course unit:
magisterský
Year of study
1st year
Semester when the course unit is delivered
letní
Number of ECTS credits allocated:
14
Garant předmětu:
Jiří SUŠICKÝ
Name of lecturer(s):
Jiří SUŠICKÝ
Study Objectives:

1.Hledání vlastního uměleckého profilu studenta a dle toho volba jeho osobního kmenového repertoáru.

2.Doplnění studia novinkami domácí nebo světové provenience.

3.Otázka osobnosti, seberealizace, jedinečnosti a suverenity každého studenta.

4.Posilování sebevědomí.

Mode of delivery:

Průběžná účast studentů v konkurzních řízeních do symfonických a operních orchestrů.

Prerequisites and co-requisites:

Nástrojová vybavenost na úrovni odpovídající ročníku studia a profilu studenta.

Recommended optional programme components

Komorní literatura v obsazení dua, tria a dalších v kombinaci dechových, smyčcových, klávesových a bicích nástrojů

Course contents:

Předmět by se měl velice intenzivně soustředit na profilování studenta. To znamená maximální rozvíjení a posílení jeho předností především v oblasti tónové kultury a vlastní muzikálnosti a tím dosažení nezaměnitelného copyrightu. Kromě studia obvyklého kmenového domácího i světového repertoáru je důležitá orientace na kompozice, které korespondují s typem a charakteristikou studenta a ve kterých uplatní své pozitivní dispozice. Zintenzivnění hry zpaměti, což do té doby bylo mnohdy sporadickou záležitostí, docílit maximálního intenzivního vnitřního požitku při interpretaci ať již hudby dávno minulé, tak zejména současné. Zároveň snaha o hledání nových výkladů moderního kompozičního jazyka. Další posilování sebedůvěry a značná volnost ve výběru skladeb jako výraz velké svobody a důvěry, kterou právě poskytuje vysoká škola.

Study materials:

K. H. Stockhausen:Signale zur Invasion

K. Sturzenegger:B. A. C. H.

G. Scelsi:3 pieces

D. Sanderss:Sonata

R. Boutry:Concerto

V. Cosma:Concerto

P. Creston:Fantasy op. 42

J. M. Defaye:Concerto

G. Delarue:Concerto

F. Domažlický:Concerto op. 35

L.E. Larsson:Concertino Nr. 7

V. Smita:Concertino Es-dur

Planned learning activities and teaching methods

Průběžná účast studentů v konkurzních řízeních do symfonických a operních orchestrů.

Assessment methods and criteria

Výkony studentů se hodnotí po všech stánkách interpretace. Předně je rozebrána skladba, kterou student hrál a jsou na ní demonstrována jednotlivá úskalí interpretace Hodnotí se, jak se student s těmito problémy vyrovnal. Není nepovšimnuta i úroveň konkrétní hry studenta na nástroj, jak po stránce technické, intonační, zvukové, dynamické ale i interpretační.

Language of instruction:
Czech
Work placement(s):

Nejsou stanoveny, pedagogové využívají možnosti hospitace studentů v jejich orchestrech a komorních souborech.

Course web page:
http://www.hamu.cz/katedry/katedra-dechovych-nastroju
Note:

Pedagogové dbají na prostřídání jednotlivých komorních partů dle zápisu skladatele a na preferenci sólistické i doprovodné složky.

Schedule for winter semester 2010/2011:
The schedule has not yet been prepared
Schedule for summer semester 2010/2011:
The schedule has not yet been prepared
The subject is a part of the following study plans:
Generated on 2011-6-17
Updates of the above given information can be found on http://studijniplany.amu.cz/en/predmet106PO8.html