AMU = DAMU + FAMU + HAMU
STUDIJNÍ PLÁNY

Management projektu 3

Zapsat Zobrazit rozvrh
Kód předmětu:
206MPO3
Název předmětu:
Management projektu 3
Způsob ukončení:
zápočet
Rozsah:
2/T
Typ předmětu:
povinný předmět
Úroveň předmětu:
Ročník studia:
3. ročník
Semestr, kdy je předmět vyučován:
zimní
Počet přidělených kreditů ECTS:
2
Garant předmětu:
Martin HUDEČEK
Jméno přednášejícího:
Martin HUDEČEK
Cíle studia:

Vyhodnotit použitelnost a přínos projektového řízení a jeho nástrojů. Co příště (u jiných projektů) jinak a proč?

Seznámení s dalšími, více profesionálními nástroji ? Business case a plan.

Rozvoj dovedností prodeje. Jaký je proces prodeje (nabídky). Jak tvořit a vést prodejní rozhovor. Jak se prezentovat.

Způsob uskutečnění:

Seminárně v celodenním bloku. Studenti se vždy dozví důležité a pro další práci v semináři rozhodující teoretické základy. Na nich jsou stavěny praktické příklady. Ty přináší pedagog anebo sami studenti. V průběhu nastává vyhodnocování, zda všichni rozumí nastavenému kontextu a zda je pro ně seminář přínosný.

Prerekvizity a korekvizity:

Předpokladem je předchozí absolvování předmětu 206MPO2 Management projektu 2.

Doporučené nepovinné složky programu:

Nejsou.

Obsah předmětu:

-Business case

-Business plan

-Steering projektu

-Porady a jejich řízení

-Moderace

-Změnové řízení (Protokol o změně, neshodě aj.)

-Metody vyhodnocení projektu (Paretova analýza aj.)

Studijní materiály:

Assmann, Jan: Das kulturelle Gedächtnis, München: Beck, 2000, 344 s.

Bourdieu, Pierre: Teorie jednání, Praha: Karolinum, 1998, 179 s.

Doležal J., Máchal P., Lacko B. a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009, 507 s.

Fromm, Erich: Umění být, Praha: Naše vojsko, 1994, 124 s.

Glasersfeld, Ernst von: Wissen, Sprache und Wirklichkeit. Arbeiten zum radikalen Konstruktivismus, Braunschweig - Wiesbaden: Vieweg

Pacovský P.: Člověk a čas, Time Management IV. generace, Praha: Grada Publishing, 2007

Parma, Petr: Systemické koučování, Praha: ISK, 2004, 222 s.

Popper, Karl: Logika vědeckého zkoumání, Praha: Oikoymenh, 1997, 617 s.

Schlippe, Arist von, Schweitzer J.: Systemická terapie a poradenství, Brno: Cesta, 2006, 251 s.

Plánované činnosti související s učením a metody výuky:

Semináře

Metody a kritéria hodnocení:

Kredity jsou uděleny na základě:

aktivní účasti na seminářích (min. 85 %)

Jazyk, v němž probíhá výuka:
Pracovní stáže:

Nejsou.

Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
07.10.2011 09:30–17:00 HUDEČEK M. Učebna
Karlova 26, Praha 1
přednášková par. 1
11.11.2011 09:30–17:00 HUDEČEK M. Učebna
Karlova 26, Praha 1
přednášková par. 1
21.10.2011 09:30–17:00 HUDEČEK M. Učebna
Karlova 26, Praha 1
přednášková par. 1
Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 25. 6. 2012
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://studijniplany.amu.cz/cs/predmet206MPO3.html