Management projektu 3
- Kód předmětu:
- 206MPO3
- Název předmětu:
- Management projektu 3
- Způsob ukončení:
- zápočet
- Rozsah:
- 2/T
- Typ předmětu:
- povinný předmět
- Úroveň předmětu:
- Ročník studia:
- 3. ročník
- Semestr, kdy je předmět vyučován:
- zimní
- Počet přidělených kreditů ECTS:
- 2
- Garant předmětu:
- Martin HUDEČEK
- Jméno přednášejícího:
- Martin HUDEČEK
- Cíle studia:
-
Vyhodnotit použitelnost a přínos projektového řízení a jeho nástrojů. Co příště (u jiných projektů) jinak a proč?
Seznámení s dalšími, více profesionálními nástroji ? Business case a plan.
Rozvoj dovedností prodeje. Jaký je proces prodeje (nabídky). Jak tvořit a vést prodejní rozhovor. Jak se prezentovat.
- Způsob uskutečnění:
-
Seminárně v celodenním bloku. Studenti se vždy dozví důležité a pro další práci v semináři rozhodující teoretické základy. Na nich jsou stavěny praktické příklady. Ty přináší pedagog anebo sami studenti. V průběhu nastává vyhodnocování, zda všichni rozumí nastavenému kontextu a zda je pro ně seminář přínosný.
- Prerekvizity a korekvizity:
-
Předpokladem je předchozí absolvování předmětu 206MPO2 Management projektu 2.
- Doporučené nepovinné složky programu:
-
Nejsou.
- Obsah předmětu:
-
-Business case
-Business plan
-Steering projektu
-Porady a jejich řízení
-Moderace
-Změnové řízení (Protokol o změně, neshodě aj.)
-Metody vyhodnocení projektu (Paretova analýza aj.)
- Studijní materiály:
-
Assmann, Jan: Das kulturelle Gedächtnis, München: Beck, 2000, 344 s.
Bourdieu, Pierre: Teorie jednání, Praha: Karolinum, 1998, 179 s.
Doležal J., Máchal P., Lacko B. a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009, 507 s.
Fromm, Erich: Umění být, Praha: Naše vojsko, 1994, 124 s.
Glasersfeld, Ernst von: Wissen, Sprache und Wirklichkeit. Arbeiten zum radikalen Konstruktivismus, Braunschweig - Wiesbaden: Vieweg
Pacovský P.: Člověk a čas, Time Management IV. generace, Praha: Grada Publishing, 2007
Parma, Petr: Systemické koučování, Praha: ISK, 2004, 222 s.
Popper, Karl: Logika vědeckého zkoumání, Praha: Oikoymenh, 1997, 617 s.
Schlippe, Arist von, Schweitzer J.: Systemická terapie a poradenství, Brno: Cesta, 2006, 251 s.
- Plánované činnosti související s učením a metody výuky:
-
Semináře
- Metody a kritéria hodnocení:
-
Kredity jsou uděleny na základě:
aktivní účasti na seminářích (min. 85 %)
- Jazyk, v němž probíhá výuka:
- Pracovní stáže:
-
Nejsou.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
-
Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky 07.10.2011 09:30–17:00 HUDEČEK M. Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 11.11.2011 09:30–17:00 HUDEČEK M. Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 21.10.2011 09:30–17:00 HUDEČEK M. Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 - Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce (Bc.) (povinný předmět)