Organizace divadelního festivalu 2
- Kód předmětu:
- 206OIF2
- Název předmětu:
- Organizace divadelního festivalu 2
- Způsob ukončení:
- zápočet
- Rozsah:
- 2/T
- Typ předmětu:
- povinný předmět
- Úroveň předmětu:
- Ročník studia:
- 2. ročník
- Semestr, kdy je předmět vyučován:
- letní
- Počet přidělených kreditů ECTS:
- 5
- Garant předmětu:
- Michal LÁZŇOVSKÝ
- Jméno přednášejícího:
- Michal LÁZŇOVSKÝ
- Cíle studia:
-
Cílem předmětu je
- prohloubit nabyté teoretické znalosti studentů v oblastech finančního řízení, fundraisingu, managementu, marketingu a projektového řízení skrze praxi při realizaci divadelního festivalu
- prohloubit schopnosti a kompetence studentů při řízení a organizování kulturní události (eventu)
- vypěstovat u studentů komunikační a organizační návyky při projektové práci v týmu
- Způsob uskutečnění:
-
Studentům je přidělena konkrétní role v rámci projektového týmu. Student samostatně realizuje úkoly vyplývající z této role. V rámci pravidelných seminářů vedených formou porady svou práci konzultuje. Jelikož konzultace probíhá společně, je každý se studentů svědkem a účastníkem plánování i realizace všech činností prováděných při organizaci divadelního festivalu.
- Prerekvizity a korekvizity:
-
206ORF1 Organizace divadelního festivalu 1
- Doporučené nepovinné složky programu:
-
Nejsou
- Obsah předmětu:
-
Druhý semestr předmětu Organizace divadelního festivalu je věnován hlavně praktickému naplňování připravených strategií a realizaci definovaných činností nutných k přípravě a uskutečnění festivalu Zlomvaz, tj. zajištění vlastního programu, řízení financí, komunikace s partnery i veřejností atd.. Všechny činnosti jsou průběžně hodnoceny a korigovány pedagogy předmětu tak, aby si měli studenti možnost pomocí přímé zpětné vazby bezprostředně ověřovat správnost aplikace zvolených postupů a metod. Po realizaci samotného festivalu pak následuje proces uzavření projektu, jehož úspěšné završení je předpokladem úspěšného absolvování předmětu.
- Studijní materiály:
-
Doležal J., Máchal P., Lacko B. a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009, 507 s.
Kolektiv: A Guide to the Project Management Body of Knowledge, Project management institute, 4. vydání, 2008, 459 s.
Sochorová, Iveta: Projektové řízení a divadlo, KP DAMU, diplomová práce, 2007, 186 s.
Johnová,Černá: Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví, Praha, Oeconomica, 2007
Dvořák, Jan: Kreativní management pro divadlo, Praha, 2004
Ledvinová, Jana, Základy fundraisingu, ICN, Praha: 1996
A další literatura k jednotlivým specifickým oborům organizace divadla.
- Plánované činnosti související s učením a metody výuky:
-
- pravidelné semináře probíhající formou projektových porad
- samostatná práce studentů
- konzultace a reflexe samostatné činnosti
- Metody a kritéria hodnocení:
-
Podmínkou úspěšného zakončení předmětu a získání kreditů je
- aktivní účast na realizaci festivalu
- účast na seminářích (min. 80%)
- splnění zadaných samostatných úkolů
- odevzdání písemné závěrečné zprávy za přidělenou oblast realizace
- Jazyk, v němž probíhá výuka:
- česky
- Pracovní stáže:
-
nejsou
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky Út 14:30–16:45 LÁZŇOVSKÝ M. Kancelář
Karlova 26, Praha 1paralelka 1 - Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce (Bc.) (povinný předmět)