Úvod do problematiky médií II. 2
- Kód předmětu:
- 206UVB2
- Název předmětu:
- Úvod do problematiky médií II. 2
- Způsob ukončení:
- zkouška
- Rozsah:
- 2/T
- Typ předmětu:
- povinný předmět
- Úroveň předmětu:
- Ročník studia:
- 2. ročník
- Semestr, kdy je předmět vyučován:
- letní
- Počet přidělených kreditů ECTS:
- 2
- Garant předmětu:
- Vlastimil JEŽEK
- Jméno přednášejícího:
- Vlastimil JEŽEK
- Cíle studia:
-
1. Prohloubit praktickou schopnost plánovat a relizovat kampaně, spojené vesměs s aktivitami DAMU (premiéry v DISKu, festival ZLOMVAZ apod.).
2. Konfrontovat nabyté znalosti s reálným prostředím vybraných médií a reklamy.
- Způsob uskutečnění:
-
Řízený dialog, diskuse, komparativní analýza médií.
- Prerekvizity a korekvizity:
-
Zápočet z Úvodu do problematiky médií II.1
- Doporučené nepovinné složky programu:
-
Kritické sledování české mediální scény.
- Obsah předmětu:
-
1. Příprava a realizace kampaně na podporu divadelního produktu, produkčně spojeného s DAMU.
2. Exkurze do vybraných českých médií a reklamních agentur, včetně diskuse s jejich představiteli.
- Studijní materiály:
-
1. McLuhan, M.: Jak rozumět médiím. Praha: Odeon, 1991.
2. Jirák, J.; Kopplová, B.: Masová média. Praha: Portál, 2009.
3. Liessmann, K.P.: Teorie nevzdělanosti. Praha: Academia, 2008.
4. McLuhan, M.: Člověk, média a elektronická kultura. Brno: Jota, 2000.
5. týdeník Marketing a média
- Plánované činnosti související s učením a metody výuky:
-
seminář, odborné cvičení, exkurze
- Metody a kritéria hodnocení:
-
Kredity jsou uděleny na základě:
aktivity na seminářích,
přípravě a realizaci kampaně,
znalosti předepsaných studijních materiálů.
Během semestru se vyžaduje individuální četba studijní literatury a aktivní účast na seminářích, která je podmínkou l účasti na zkoušce. Zkouška je ústní. Na celkovém hodnocení se podílí aktivita na seminářích (30%), příprava a realizace kampaně (40%) a závěrečná ústní zkouška (30%).
Podmínky úspěšného ukončení předmětu:
aktivní účast na seminářích,
příprava a realizace kampaně,
úspěšné vykonání ústní zkoušky.
- Jazyk, v němž probíhá výuka:
- česky
- Pracovní stáže:
- Pracovní stáž není u tohoto předmětu zavedena.
- Webová stránka předmětu:
- Webová stránka k předmětu není.
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky Po 12:00–13:30 JEŽEK V. Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 - Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce (Bc.) (povinný předmět)