AMU = DAMU + FAMU + HAMU
STUDIJNÍ PLÁNY

Jak na webovou prezentaci

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód předmětu:
305MJWP
Název předmětu:
Jak na webovou prezentaci
Způsob ukončení:
zápočet
Rozsah:
4/S
Typ předmětu:
Studijní plán Animovaná tvorba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Dokumentární tvorba - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Dokumentární tvorba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Animovaná tvorba - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Scenáristika a dramaturgie - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Scenáristika a dramaturgie - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Režie - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Režie - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Kamera - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Kamera - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Produkce - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Produkce - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Audiovizuální studia - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Střihová skladba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Střihová skladba - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Zvuková tvorba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Zvuková tvorba - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Fotografie CZ - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Fotografie CZ - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Audiovizuální studia - magistr – povinně volitelný předmět
Studijní plán Fotografie CZ - magistr: restaurování – povinně volitelný předmět
Úroveň předmětu:
Ročník studia:
předmět nemá určen ročník studia
Semestr, kdy je předmět vyučován:
letní
Počet přidělených kreditů ECTS:
1
Garant předmětu:
Jméno přednášejícího:
Cíle studia:

Přednáška je rozdělena na dvě části.

V první části studenty seznámíme s procesem výroby webových stránek. To především z toho důvodu, aby věděli, co výroba webu obnáší, co mají chtít po jeho dodavateli, firmě, která web vyrábí, a co se naopak bude chtít od nich.

Cílem druhé půle bude podat studentům základní přehled o možnostech propagace v prostředí internetu.

Způsob uskutečnění:

Přednáška - teorie a praktické příklady

Prerekvizity a korekvizity:

Nejsou žádné znalostní požadavky nutné pro zapsání předmětu

Doporučené nepovinné složky programu:
Obsah předmětu:

Přednášející: Michal Berlinger, Pavel Fuchs, koordinátor Pavel Borovan

Termíny a místo konání : pátek 29.4.2011,10 - 14 , učebna 1

Jak na webovou prezentaci

Web

Technologické základy tvorby webu

O čem přemýšlet před tvorbou webu

proces výroby webové prezentace

-podklady

-struktura

-wireframe

-grafický návrh

-schválení

-výroba

-schválení

-převedení a spuštění webu

-podpora

Česká televize jako partner pro webové stránky

Základní analytické nástroje - googleanalytics - návštěvy, zdroje návštěvnosti, nastavení cílů

Krátkodobé versus dlouhodobé projekty (jeden film / produkční firma)

Reklama

Pozice ve vyhledávačích

PR články, budování zpětných odkazů

PPC systémy - sklik, googleadwords

Facebook - zakládání reklam, cílení, některá méně známá pravidla facebooku (soutěže apod.)

Youtube kanály

Emailing - základy a čeho se vyvarovat

Finanční plán propagace na internetu - když mám tolik, co s tím můžu dělat

Krátkodobé versus dlouhodobé projekty (jeden film / produkční firma)

Doporučujeme počítač s sebou

Přineste si nějaký dotaz, námět, problém, web

Přednáší: Michal Berlinger, Pavel Fuchs

Studijní materiály:

Internet, web.

Plánované činnosti související s učením a metody výuky:
Metody a kritéria hodnocení:

Podmínky atestace: zá/1 za 100% účast

Jazyk, v němž probíhá výuka:
česky
Pracovní stáže:
Pracovní stáž není u tohoto předmětu zavedena.
Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 25. 6. 2012
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://studijniplany.amu.cz/cs/predmet305MJWP.html