AMU = DAMU + FAMU + HAMU
STUDIJNÍ PLÁNY

Produkce virtuální tvorby

Zapsat Zobrazit rozvrh
Kód předmětu:
305PEZ
Název předmětu:
Produkce virtuální tvorby
Způsob ukončení:
zápočet
Rozsah:
2/T
Typ předmětu:
Studijní plán Animovaná tvorba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Dokumentární tvorba - magistr – volitelný předmět
Studijní plán Dokumentární tvorba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Animovaná tvorba - magistr – volitelný předmět
Studijní plán Scenáristika a dramaturgie - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Scenáristika a dramaturgie - magistr – volitelný předmět
Studijní plán Režie - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Režie - magistr – volitelný předmět
Studijní plán Kamera - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Kamera - magistr – volitelný předmět
Studijní plán Produkce - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Produkce - magistr – volitelný předmět
Studijní plán Audiovizuální studia - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Střihová skladba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Střihová skladba - magistr – volitelný předmět
Studijní plán Zvuková tvorba - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Zvuková tvorba - magistr – volitelný předmět
Studijní plán Fotografie CZ - bakalář – volitelný předmět
Studijní plán Fotografie CZ - magistr – volitelný předmět
Studijní plán Audiovizuální studia - magistr – volitelný předmět
Studijní plán Fotografie CZ - magistr: restaurování – volitelný předmět
Úroveň předmětu:
Ročník studia:
předmět nemá určen ročník studia
Semestr, kdy je předmět vyučován:
zimní
Počet přidělených kreditů ECTS:
2
Garant předmětu:
Lubor KOPECKÝ
Jméno přednášejícího:
Lubor KOPECKÝ
Cíle studia:

Cílem semináře je uvedení filmových tvůrců do problematiky produkování virtuální tvorby. Po absolvování by měli být studenti schopni naplánovat a zorganizovat výrobu virtuálního díla, kterým může být elekktorinická hra, virtuální svět, simulace, machinima či interaktivní film.

Způsob uskutečnění:

Analýza prací a předávání praktických zkušeností pedagoga.

Prerekvizity a korekvizity:

Základní znalosti práce s osobním počítačem

Doporučené nepovinné složky programu:
Obsah předmětu:

I. Seznámení s oborem; 1. Úvod do oblasti elektronické zábavy; 2. Minulost a přítomnost herního průmyslu; 3. Herní žánry a platformy; 4. Nezávislá a experimentální tvorba; II. Produkce elektronické zábavy; 5. Český herní průmysl; 6. Vzdělávání, asociace a festivaly; 7. Herní technologie a produkční zázemí; 8. Proces tvorby elektronické zábavy; 9. Publikování a distribuce elektronické zábavy; III. Vzájemné působení filmového a herního průmyslu; 10. Vztah mezi filmovou a herní tvorbou; 11. Spolupráce filmových a herních profesí; 12. Interaktivní film; 13. Budoucnost elektronické zábavy

Studijní materiály:

Dan Irish: The Game Producer´s Handbook (Thomson)

http: // www. gamesetwatch.com

http: // www. makeitbigingames.com

http: // www. tigsource.com

Plánované činnosti související s učením a metody výuky:
Metody a kritéria hodnocení:

Kredity jsou uděleny na základě vypracování seminární práce.

Jazyk, v němž probíhá výuka:
česky
Pracovní stáže:
Pracovní stáž není u tohoto předmětu zavedena.
Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Další informace:
Předmět je součástí nabídky volitelných předmětů pro celou AMU
Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
St
Čt
místnost 307
Učebna 6

(Lažanský palác)
KOPECKÝ L.
15:40–17:15
(paralelka 1)

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
Čt 15:40–17:15 KOPECKÝ L. Učebna 6
Lažanský palác
paralelka 1
Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 25. 6. 2012
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://studijniplany.amu.cz/cs/predmet305PEZ.html