Public Relations
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
305PUR | Z | 2 | 12/S | česky | zimní |
- Garant předmětu:
- Pavlina FECHTEROVÁ
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Pavlina FECHTEROVÁ
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Obeznámit studenty s proces přípravy, realizace a vyhodnocení mediálních kampaní v rámci filmového PR. Naučit se pracovat s médii, plánovat kampaně a cílit je podle typu filmů na specifické skupiny diváků.
- Forma studia:
- Předpoklady a další požadavky:
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
- Obsah kurzu:
-
Proces přípravy, realizace a vyhodnocení mediálních kampaní v rámci filmového PR.
Mediální servis ? základní principy, vývoj za posledních 15 let, nové trendy, www, sociální sítě
Práce s médii ? příprava a distribuce tiskových zpráv, press-kitů, novinářských dnů, zprostředkování rozhovorů, TK, novinářských projekcí, soutěží apod.
Oslovení specifického publika ? pravidelných i potenciálních filmových diváků, cílení na definovanou diváckou skupinu apod.
Analýzu a následnou diskusi ke konkrétním mediálním kampaním
- Doporučená nebo povinná literatura:
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Účast na semináři 70%, odevzdání písemné práce dle zadání.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2012/2013:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky Út 14:50–16:25 FECHTEROVÁ P. Učebna 2
Lažanský palácpřednášková par. 1 - Rozvrh na letní semestr 2012/2013:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce - magistr (oborový předmět)