AMU = DAMU + FAMU + HAMU
Loading...

STUDIJNÍ PLÁNY

Inspirace

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
306MINS Z 1 7/S česky letní
Garant předmětu:
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

inspirovat studenty k vlastní tvorbě v dosud jimi neprobádaných oblastech

Forma studia:

přednáška s řízenou diskusí

Předpoklady a další požadavky:

otevřená mysl a vstřícnost vůči novým podnětům

Doporučené volitelné vzdělávací složky:

Nejsou žádné nepovinné složky nutné pro absolvování tohoto předmětu

Obsah kurzu:

Přednášející: doktorand Milos Tomič,koordinátor Martin Čihák

Termíny a místo konání: sobota 9.4.2011 od 10 -17h, FAMU učebna 3

Podmínky atestace: Zá/1 - 100% účast

Gde se všude muže najit inspirace. a jak de cesta od inspirace do napadu

a neco o tom jak od napadu do realizace.

Predvedu kolažni program vybranih kratkih filmy a ruznih inih vizualnih

materialy

ktere jsem do sud objevil a stale me inspiruji, každy uvedu nadšene.

pak rozebereme každodeni život jako inspirace,

uvedu haoticku teoriju kreativite jako možnu cestu do uspehu

a set karet ktere pres obraz a zen rade muzu vyvest ven z krize ve

„kreativnou procesu“

tim prideme do teme napadu a to na prikladu nekterych z najlepsih reklam

krete jsou, ku podivu, druh „haiku“ filmarine ve sve sabite forme a male

časove možnosti odvypravet jen to najpodstatneji co hteji.

z reklam odejdeme do ineho pole - uplne k amaterskem filmu a šarmu ktery on

občas ma.

Jen o krok dal a jsme u art brutu, u tvorbe autodidaktu, šizofreniku bez

škol ale s silnou fantazii, opsesii...

Každy učastnik ma prinest

1. neco co mu gdysi bylo inspirace, byl tim nadšen, zbožnoval to a dnes...se

skoro stidi jak to mohl mit rad.

2. neco co požad plati jako inspirativno, jakekoliv forme a obsahu že to je

3. video zaznam od minuta do 5 ktery udelal uplni antifilmar, amater ktery

by kameru do ruce nigdy ne bral, gdy by mu učasnik dilne ji ne vstrčil do

ruku a jakekolim spusobem dinutil aby natočil neco co tomu,antifilmaru neco

znamena, nebo ještje lip, at natoči neco heskeho a neco ošlkliveho.

4. dobrovolne: at si prinesu priklad nečeho(insert z filmu, hudebni klip...)

co opravdu ne navideji!

Mislim že den bude nabiti,

prominte za špatnou češtinu,

dlouho jsem je ne mluvil...tešim se

a srdečne zdravim!

Milos Tomić

Doporučená nebo povinná literatura:

Vilém Flusser: Moc obrazu

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:

modul

Hodnoticí metody a kritéria:

účast a splnění pedagogem zadaných úloh

Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 3. 6. 2013
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://sp.amu.cz/cs/predmet306MINS.html