Pískovcové skály
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
703MPS | Z | 1 | 4/D | česky |
- Garant předmětu:
- Martin PÁDIVÝ
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Martin PÁDIVÝ
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
- Forma studia:
- Předpoklady a další požadavky:
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
- Obsah kurzu:
-
Základy bezpečného pohybu ve skalách ? z pohledu ochrany přírody
Základy bezpečného pohybu na skalách ? jako lezci (dle dovedností jako druholezci i prvolezci)
Dokonalé zvládnutí základních dovedností s lanem a jistícími pomůckami (jištění druholezce i prvolezce, slanění, zakládání postupového jištění a jištění vrcholového)
Základy první pomoci
Vše výše uvedené nejprve v teoretické rovině, následně pak přímo aplikované v praxi, tak aby pohyb ve skalních městech a skalách vlastních byl radostí.
(veškeré další podrobné informace ohledně dopravy, ubytování, materiálu dostanete po přihlášení)
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Základy horolezectví, Vladimír Procházka, Olympia, 1979
Bezpečnost a riziko na skále I. ? III.díl, Pit Shubert, Freytag a Bernát, 2006 - 2010
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Základním podkladem pro klasifikaci bude krátká úvaha nad přínosem dané aktivity především po psychické stránce.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
-
K přihlášení je nutné absolvování alespoň jednoho semestru výuky lezení na AMU.
- Další informace:
- Předmět lze absolvovat opakovaně
- Předmět je součástí nabídky volitelných předmětů pro celou AMU
- Rozvrh na zimní semestr 2012/2013:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2012/2013:
-
Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky 10.05.2013 00:01–23:59 PÁDIVÝ M. paralelka 2 11.05.2013 00:01–23:59 PÁDIVÝ M. paralelka 2 12.05.2013 00:01–23:59 PÁDIVÝ M. paralelka 2 26.04.2013 00:01–23:59 PÁDIVÝ M. paralelka 1 27.04.2013 00:01–23:59 PÁDIVÝ M. paralelka 1 28.04.2013 00:01–23:59 PÁDIVÝ M. paralelka 1 - Předmět je součástí následujících studijních plánů: