Mgr. Ivana VOSTÁRKOVÁ
- Email:
- ivana.vostarkova@damu.cz
- Předměty:
-
- Hlas a Feldenkraisova metoda 1
- Hlas a Feldenkraisova metoda 2
- Hlasová výchova - individuálně 1 (garant předmětu)
- Hlasová výchova - individuálně 2 (garant předmětu)
- Hlasová výchova - individuálně 3 (garant předmětu)
- Hlasová výchova - individuálně 4 (garant předmětu)
- Hlasová výchova - individuálně 5 (garant předmětu)
- Hlasová výchova - individuálně 6 (garant předmětu)
- Hlasová výchova - individuálně 7 (garant předmětu)
- Hlasová výchova - individuálně 8 (garant předmětu)
- Hlasová výchova - individuálně 9 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 1 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 2 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 3 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 4 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 4 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 5 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 6 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 1 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 2 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 3 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 4 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 5 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 6 (garant předmětu)
- Kultura sociální komunikace I. 1 (garant předmětu)
- Kultura sociální komunikace I. 2 (garant předmětu)
- Kultura sociální komunikace II. 1 (garant předmětu)
- Kultura sociální komunikace II. 2 (garant předmětu)
- Psychosomatika 2 (garant předmětu)
- Skupinová výuka hlasové výchovy 1 (garant předmětu)
- Skupinová výuka hlasové výchovy 2 (garant předmětu)
- Skupinová výuka hlasové výchovy 3 (garant předmětu)
- Skupinová výuka hlasové výchovy 4 (garant předmětu)
- Skupinová výuka hlasové výchovy 5 (garant předmětu)
- Skupinová výuka hlasové výchovy 6 (garant předmětu)
- Vedené obhájené VŠKP:
-
- Pecharová Terezie – Osobnost hlasového pedagoga - jeho příprava a předpoklady pro vykonávání profese
- BcA. Mařádková Ladislava – Hlas jako nástroj k hledání sebevědomí, autority a identity budoucího učitele dětí předškolního věku