AMU = DAMU + FAMU + HAMU
Loading...

STUDIJNÍ PLÁNY

Hudebně producentská organizační praxe 2

Zapsat Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
108HPO2 Z 1 20/S česky zimní
Garant předmětu:
Jiří ŠTILEC, Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Jiří ŠTILEC, Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

Získat praktické zkušenosti a poznatky při přípravě a organizaci fakultních projektů

Forma studia:

Cvičení,odborná praxe

Předpoklady a další požadavky:

Písemné hodnocení po absolvování praxe

Doporučené volitelné vzdělávací složky:

Nejsou.

Obsah kurzu:

1. příprava projektu

2. komunikace se studenty v rámci fakulty

3. reaizace projektu (koncerty AKS, příležitostné koncerty, mimořádné akce školy, dotazníková šetření, příprava tiskových materiálů)

4. hodnocení projektu

Doporučená nebo povinná literatura:

Kaiser, Michael M. Strategické plánování v umění:praktický průvodce. Praha 2009. ISBN: 978-80-7008-236-2

Kotler, Philip. Marketing Management, Anylýza, plánování, realizace a kontrola, Victoria Publishing 1991

Frey, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů, Praha 2008. ISBN: 978-80-7261-160-7

Smolíková, Marta. Management umění. Praha. Pro Culture 2008

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:

praxe při přípravě a realizaci fakultních projektů - konzultace, cvičení

Hodnoticí metody a kritéria:

Student bude hodnocen podle výsledků, dosažených při přípravě a organizaci svěřeného projektu a podle jeho úspěšné realizace.

Webová stránka předmětu:
Poznámka:

Nejsou.

Rozvrh na zimní semestr 2013/2014:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2013/2014:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 18. 6. 2014
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://sp.amu.cz/cs/predmet108HPO2.html