Burza projektů 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
204BP1 | Z | 1 | česky | letní |
- Garant předmětu:
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
1) Prostřednictvím Burzy projektů (navazující na předmět Salón projektů) iniciovat rozvoj spolupráce mezi studenty různých oborů, respektive ročníků a kateder, případně i fakult.
2) Poskytnout prostor, kde si studenti mohou vytvářet - nad vlastní studijní plán - další vlastní projekty v duchu zaměření KALD.
3) Vybudovat platformu, kde si studenti vyzkoušejí přípravu a realizaci vlastního projektu na základě předem propracovaného konceptu.
4) V rámci předmětu rozvíjet individuální tvůrčí potenciál studentů i jejich dispozice pro týmovou kreativní spolupráci.
- Forma studia:
-
Diskuse, analýza textů, individuální a týmové konzultace s pedagogy.
- Předpoklady a další požadavky:
-
1. Umělecká invence.
2. Dispozice pro týmovou spolupráci.
3. Schopnost dovést projekt od nápadu k realizaci.
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
-
Nejsou žádné nepovinné složky nutné pro absolvování tohoto předmětu.
- Obsah kurzu:
-
Burza projektů je platformou pro samostatnou práci studentů na projektech, jejichž vznik sami iniciují, a to formou kooperace se studenty různých oborů, respektive ročníků i různých fakult. V rámci tohoto předmětu dopracují projekt, který před tím prezentovali v předmětu Salón projektů, a na základě inscenačního ho dovedou až do fáze samotné realizace. Burza projektů rozvíjí kreativitu studentů, jejich smysl pro týmovou spolupráci i schopnost řešit nečekané problémy a situace.
1) Závěrečná fáze sestavování inscenačního týmu
2) Příprava inscenačního projektu k závěrečné prezentaci
3) Sestavování rozpočtu
4) Konzultace s odbornými pedagogy
5) Prezentace projektu a jeho hodnocení
6) Příprava projektu na základě inscenačního konceptu a jeho realizace
7) Analýzy a reflexe výsledků
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
DVOŘÁK Jan: Kreativní management pro divadlo. 1. vyd. Praha: Pražská scéna, 2004.
ISBN 80-86102-53-X
JIRÁK Jan - Köpplová Barbara: Média a společnost - Stručný úvod do médií a mediální komunikace. 2. vyd. Praha: Portál, 2003. ISBN 978-80-7367-287-4
Kol. autorů: Autor - Autorství. 1. vyd. Praha: AMU, 2010. ISBN 978-80-7331-187-2
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
-
Odborné cvičení
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Kredity jsou uděleny na základě realizace přihlášeného projektu, respektive na základě tvůrčí účasti v týmu, který ho realizoval. Realizace může mít různou formu - od workshopu zaměřeného na určitou problematiku přes uzavřené interní představení v rámci fakulty až po veřejnou premiéru site specific projektu, performance nebo inscenace.
Podmínka úspěšného ukončení předmětu: aktivní podíl na realizi přihlášeného projektu.
- Webová stránka předmětu:
- http://www.damu.cz/katedry-a-kabinety/katedra-alternativniho-a-loutkoveho-divadla/salon-burza
- Poznámka:
-
Předmět je otevřen studentům všech oborů a všech ročníků.
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: