AMU = DAMU + FAMU + HAMU
Loading...

STUDIJNÍ PLÁNY

Burza projektů 1

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
204BP1 Z 1 česky letní
Garant předmětu:
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

1) Prostřednictvím Burzy projektů (navazující na předmět Salón projektů) iniciovat rozvoj spolupráce mezi studenty různých oborů, respektive ročníků a kateder, případně i fakult.

2) Poskytnout prostor, kde si studenti mohou vytvářet - nad vlastní studijní plán - další vlastní projekty v duchu zaměření KALD.

3) Vybudovat platformu, kde si studenti vyzkoušejí přípravu a realizaci vlastního projektu na základě předem propracovaného konceptu.

4) V rámci předmětu rozvíjet individuální tvůrčí potenciál studentů i jejich dispozice pro týmovou kreativní spolupráci.

Forma studia:

Diskuse, analýza textů, individuální a týmové konzultace s pedagogy.

Předpoklady a další požadavky:

1. Umělecká invence.

2. Dispozice pro týmovou spolupráci.

3. Schopnost dovést projekt od nápadu k realizaci.

Doporučené volitelné vzdělávací složky:

Nejsou žádné nepovinné složky nutné pro absolvování tohoto předmětu.

Obsah kurzu:

Burza projektů je platformou pro samostatnou práci studentů na projektech, jejichž vznik sami iniciují, a to formou kooperace se studenty různých oborů, respektive ročníků i různých fakult. V rámci tohoto předmětu dopracují projekt, který před tím prezentovali v předmětu Salón projektů, a na základě inscenačního ho dovedou až do fáze samotné realizace. Burza projektů rozvíjí kreativitu studentů, jejich smysl pro týmovou spolupráci i schopnost řešit nečekané problémy a situace.

1) Závěrečná fáze sestavování inscenačního týmu

2) Příprava inscenačního projektu k závěrečné prezentaci

3) Sestavování rozpočtu

4) Konzultace s odbornými pedagogy

5) Prezentace projektu a jeho hodnocení

6) Příprava projektu na základě inscenačního konceptu a jeho realizace

7) Analýzy a reflexe výsledků

Doporučená nebo povinná literatura:

DVOŘÁK Jan: Kreativní management pro divadlo. 1. vyd. Praha: Pražská scéna, 2004.

ISBN 80-86102-53-X

JIRÁK Jan - Köpplová Barbara: Média a společnost - Stručný úvod do médií a mediální komunikace. 2. vyd. Praha: Portál, 2003. ISBN 978-80-7367-287-4

Kol. autorů: Autor - Autorství. 1. vyd. Praha: AMU, 2010. ISBN 978-80-7331-187-2

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:

Odborné cvičení

Hodnoticí metody a kritéria:

Kredity jsou uděleny na základě realizace přihlášeného projektu, respektive na základě tvůrčí účasti v týmu, který ho realizoval. Realizace může mít různou formu - od workshopu zaměřeného na určitou problematiku přes uzavřené interní představení v rámci fakulty až po veřejnou premiéru site specific projektu, performance nebo inscenace.

Podmínka úspěšného ukončení předmětu: aktivní podíl na realizi přihlášeného projektu.

Webová stránka předmětu:
http://www.damu.cz/katedry-a-kabinety/katedra-alternativniho-a-loutkoveho-divadla/salon-burza
Poznámka:

Předmět je otevřen studentům všech oborů a všech ročníků.

Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 18. 6. 2014
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://sp.amu.cz/cs/predmet204BP1.html