Management projektu 3
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Semestr |
---|---|---|---|---|
206MGP3 | Z | 2 | 24/S | zimní |
- Garant předmětu:
- Soňa JANOVSKÁ
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Soňa JANOVSKÁ, Radim JUCHELKA
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Vyhodnotit použitelnost a přínos projektového řízení a jeho nástrojů. Co příště (u jiných projektů) jinak a proč?
Seznámení s dalšími, více profesionálními nástroji ? Business case a plan.
Rozvoj dovedností prodeje. Jaký je proces prodeje (nabídky). Jak tvořit a vést prodejní rozhovor. Jak se prezentovat.
- Forma studia:
-
Seminárně v celodenním bloku. Studenti se vždy dozví důležité a pro další práci v semináři rozhodující teoretické základy. Na nich jsou stavěny praktické příklady. Ty přináší pedagog anebo sami studenti. V průběhu nastává vyhodnocování, zda všichni rozumí nastavenému kontextu a zda je pro ně seminář přínosný.
- Předpoklady a další požadavky:
-
Předpokladem je předchozí absolvování předmětu Management projektu 2.
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
-
Nejsou.
- Obsah kurzu:
-
-Business case
-Business plan
-Steering projektu
-Porady a jejich řízení
-Moderace
-Změnové řízení (Protokol o změně, neshodě aj.)
-Metody vyhodnocení projektu (Paretova analýza aj.)
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Adair, John: Učte se od velkých vůdců, BIZBOOKS, 2006, 296 s.
Assmann, Jan: Das kulturelle Gedächtnis, München: Beck, 2000, 344 s.
Bourdieu, Pierre: Teorie jednání, Praha: Karolinum, 1998, 179 s.
Doležal J., Máchal P., Lacko B. a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009, 507 s.
Fromm, Erich: Umění být, Praha: Naše vojsko, 1994, 124 s.
Fromm, Erich: Mít nebo být: Aurora, 2001, 244 s.
Glasersfeld, Ernst von: Wissen, Sprache und Wirklichkeit. Arbeiten zum radikalen Konstruktivismus, Braunschweig ? Wiesbaden: Vieweg
Pacovský P.: Člověk a čas, Time Management IV. generace, Praha: Grada Publishing, 2007
Parma, Petr: Systemické koučování, Praha: ISK, 2004, 222 s.
Parma, Petr: Umění koučovat, Alfa, 2006, 222 s.
Popper, Karl: Logika vědeckého zkoumání, Praha: Oikoymenh, 1997, 617 s.
Schlippe, Arist von, Schweitzer J.: Systemická terapie a poradenství, Brno: Cesta, 2006, 251 s.
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
-
Semináře
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
K úspěšnému složení zápočtu je třeba splnit následující:
- účast na výuce - 20h povinných z 24h předepsaných
- esej na téma: Jak dokážu být opravdový i jako manažer. Rozsah 2-5 normostran, termín 30.11.
- vlastní nástroj na řízení projektu, rozsah 2-5 normostran nebo praktická ukázka, termín 30.11.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2013/2014:
-
Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky 06.12.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 08.11.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 11.10.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 20.12.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 25.10.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 29.11.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 - Rozvrh na letní semestr 2013/2014:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce (Bc.) (povinný předmět)