AMU = DAMU + FAMU + HAMU
Loading...

STUDIJNÍ PLÁNY

Management projektu 3

Zapsat Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah Semestr
206MGP3 Z 2 24/S zimní
Garant předmětu:
Soňa JANOVSKÁ
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Soňa JANOVSKÁ, Radim JUCHELKA
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

Vyhodnotit použitelnost a přínos projektového řízení a jeho nástrojů. Co příště (u jiných projektů) jinak a proč?

Seznámení s dalšími, více profesionálními nástroji ? Business case a plan.

Rozvoj dovedností prodeje. Jaký je proces prodeje (nabídky). Jak tvořit a vést prodejní rozhovor. Jak se prezentovat.

Forma studia:

Seminárně v celodenním bloku. Studenti se vždy dozví důležité a pro další práci v semináři rozhodující teoretické základy. Na nich jsou stavěny praktické příklady. Ty přináší pedagog anebo sami studenti. V průběhu nastává vyhodnocování, zda všichni rozumí nastavenému kontextu a zda je pro ně seminář přínosný.

Předpoklady a další požadavky:

Předpokladem je předchozí absolvování předmětu Management projektu 2.

Doporučené volitelné vzdělávací složky:

Nejsou.

Obsah kurzu:

-Business case

-Business plan

-Steering projektu

-Porady a jejich řízení

-Moderace

-Změnové řízení (Protokol o změně, neshodě aj.)

-Metody vyhodnocení projektu (Paretova analýza aj.)

Doporučená nebo povinná literatura:

Adair, John: Učte se od velkých vůdců, BIZBOOKS, 2006, 296 s.

Assmann, Jan: Das kulturelle Gedächtnis, München: Beck, 2000, 344 s.

Bourdieu, Pierre: Teorie jednání, Praha: Karolinum, 1998, 179 s.

Doležal J., Máchal P., Lacko B. a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009, 507 s.

Fromm, Erich: Umění být, Praha: Naše vojsko, 1994, 124 s.

Fromm, Erich: Mít nebo být: Aurora, 2001, 244 s.

Glasersfeld, Ernst von: Wissen, Sprache und Wirklichkeit. Arbeiten zum radikalen Konstruktivismus, Braunschweig ? Wiesbaden: Vieweg

Pacovský P.: Člověk a čas, Time Management IV. generace, Praha: Grada Publishing, 2007

Parma, Petr: Systemické koučování, Praha: ISK, 2004, 222 s.

Parma, Petr: Umění koučovat, Alfa, 2006, 222 s.

Popper, Karl: Logika vědeckého zkoumání, Praha: Oikoymenh, 1997, 617 s.

Schlippe, Arist von, Schweitzer J.: Systemická terapie a poradenství, Brno: Cesta, 2006, 251 s.

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:

Semináře

Hodnoticí metody a kritéria:

K úspěšnému složení zápočtu je třeba splnit následující:

- účast na výuce - 20h povinných z 24h předepsaných

- esej na téma: Jak dokážu být opravdový i jako manažer. Rozsah 2-5 normostran, termín 30.11.

- vlastní nástroj na řízení projektu, rozsah 2-5 normostran nebo praktická ukázka, termín 30.11.

Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2013/2014:
Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
06.12.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1
přednášková par. 1
08.11.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1
přednášková par. 1
11.10.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1
přednášková par. 1
20.12.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1
přednášková par. 1
25.10.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1
přednášková par. 1
29.11.2013 09:30–17:00 JANOVSKÁ S. Učebna
Karlova 26, Praha 1
přednášková par. 1
Rozvrh na letní semestr 2013/2014:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 18. 6. 2014
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://sp.amu.cz/cs/predmet206MGP3.html