AMU = DAMU + FAMU + HAMU
Loading...

STUDIJNÍ PLÁNY

Filmový marketing 1

Zapsat Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
305FM1 Z 2 2/T česky zimní
Garant předmětu:
Marta LAMPEROVÁ
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Marta LAMPEROVÁ
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

Cílem semináře je poskytnout studentům orientaci v problematice současného filmového marketingu a umožnit jim zamyslet se nad možnostmi, které jsou k dispozici k propagaci filmového díla, od stadia developmentu až po uvedení filmu do kin.

Forma studia:

Dialog, práce s texty, ukázky tištěných materiálů, webových stránek, trialerů, přednášky hostů

Předpoklady a další požadavky:

Ukončené bakalářské studium

Doporučené volitelné vzdělávací složky:
Žádné další nepovinné vzdělávací složky.
Obsah kurzu:

Interaktivní prednáška zaměřena na úspěšné strategie filmového marketingu pro každý z důležitých aspektů výroby a propagace audiovizuálního díla. Zaměření na domácí a mezinárodní marketing a distribuci, použití případových studií nezávislých produkčních a distribučních společností.

1. Film a Marketing: Co je to a proč je to důležité? Přehled různých typů filmového marketingu, zaměření a cíle filmového marketingu, cílové skupiny.

2. Marketing a stadia produkce: specifika marketingu v rámci předprodukčního a vývojového stadia, produkce, postprodukce a uvedení filmu v kinech.

3. Hodnota kreativního balíku ? film packaging. Synopse, treatment, log line.

4. Marketingové materiály. Trailer, teaser.

5. Virální marketing

6. Pitching ? umění prezentace.

7. Trhy: Mezinárodní filmové trhy, jejich dělení a specifika, festivaly a festivalové strategie.

8. Festivaly. Mezinárodní filmové festivaly a festivalové strategie.

9. Distribuční specifika Evropy ? rozdíly amerického a evropského trhu, kinodistribuce, vs jiné formy distribuce, VOD platformy.

10. Prostředí mezinárodního obchodu. Práce sales agenta. Marketing, PR, prodej.

11. Sales agent a specifika a typy prodeje, typy smluv, dělení společností, spolupráce s producentem.

12. Současná situace distribuce evropských filmů. Czech Film Center a jejich role v propagaci českých filmů.

Doporučená nebo povinná literatura:
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:

Dialog, práce s texty, ukázky tištěných materiálů, webových stránek, trialerů, přednášky hostů

Hodnoticí metody a kritéria:

Prednáška je urcena studentum magisterského stupne Prednáška bude hodnocena na konci semestru zápočtem. Studenti musejí odevzdat závěrečnou semestrální práci ? navrhnout projekt marketingové strategie filmového projektu od stadia developmentu až po hotové dílo a jeho distribuci přes festivaly, filmové trhy a sales.

Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2013/2014:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
St
Čt
místnost 334
Učebna KP

(Lažanský palác)
LAMPEROVÁ M.
15:40–17:15
(přednášková par. 1)

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
Čt 15:40–17:15 LAMPEROVÁ M. Učebna KP
Lažanský palác
přednášková par. 1
Rozvrh na letní semestr 2013/2014:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 18. 6. 2014
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://sp.amu.cz/cs/predmet305FM1.html