AMU = DAMU + FAMU + HAMU
Loading...

STUDIJNÍ PLÁNY

Produkce reklamy

Zapsat Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
305MPRE Z 1 8/S česky letní
Garant předmětu:
Marta LAMPEROVÁ
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Marta LAMPEROVÁ
Výsledky učení dané vzdělávací složky:
Forma studia:
Předpoklady a další požadavky:
Doporučené volitelné vzdělávací složky:
Žádné další nepovinné vzdělávací složky.
Obsah kurzu:

Přednášející/Lecturer: Martin Hůlovec, garant Marta Lamperová

Termíny a místo konán/Date and time: 4. 4. 2014, 9:30 ? 16:30

Podmínky atestace/Assignement: zá/1 kredit

Kapacita/Capacity: 35

Volitelný pro/Optional for: AMU

Jazyk výuky/Language of teaching: čeština

Obsah předmětu/Content of object:

1. Úvod

a) Úvod do problematiky

b) Objem filmové výroby v ČR a rozdělení na producentskou tvorbu, zahraniční zakázku, domácí reklamu, TV výrobu, další varianty. Odpovídající rozdělení nezávislých produkčních společností. Rozdíly v účetnictví. Jak fungují tyto typy produkcí. Každodenně X projektově. Princip ?napustit-vypustit?. Outsourcing ? půjčovny, postprodukce, lokace, castingy, štáby. Operativnost a kvalita práce.

c) Organizace a sdružení pohybující se na komerčním AV trhu. Systém státní podpory.

2. Domácí reklama

a) Klient ? Reklamní agentura ? Produkce. Kdo je kdo v těchto firmách, kdo s kým jedná, rozdělení pravomocí.

b) Vznik reklamní kampaně, tendr na výrobu spotu (rozpočet, treatment, timing), kdo co dělá, kdo co rozhoduje.

c) Vlastní výroba spotu po vyhraném tendru, hierarchie schvalování, kontrolní projekce, dotočná. Konkrétní role konkrétních lidí. Převod práv k dílu.

3. Zahraniční zakázka

a) Důvody pro natáčení v ČR. Film Commission, pobídky.

b) Jak se dostane zakázka k českému producentovi.

c) Co obnáší zadání. Film X Reklama.

d) Vlastní výroba. Kdo přijede, komunikační kanály, pravomoci. Doprovodný program.

4. Reklama v praxi

a) Jednotlivé profese (režisér, animátor/výtvarník, produkční, kameraman, střihač, mistr zvuku, architekt?) v reklamě.

- jak začít, za kým jít

- showreel, jak ho postavit, specializovat se

- treatment

- exkluzivita

- trpělivost

b) ukázkový projekt a jeho rozbor po ose: storyboard ? treatment ? rozpočet ? timing ? shooting board ? finální spot

c) obdobný rozbor zahraniční zakázky

d) Dotazy, shrnutí

Doporučená nebo povinná literatura:
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
Hodnoticí metody a kritéria:
Webová stránka předmětu:
Poznámka:

Modul je určen primárně pro studenty produkce FAMU.

Rozvrh na zimní semestr 2013/2014:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2013/2014:
Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
04.04.2014 09:30–16:30 LAMPEROVÁ M. Učebna 2
Lažanský palác
Určeno primárně pro studenty produkce, vyučuje Martin Hůlovec paralelka 1
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 18. 6. 2014
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://sp.amu.cz/cs/predmet305MPRE.html