Public Relations 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
305PUBR1 | Z | 2 | 24/S | česky | zimní |
- Garant předmětu:
- Pavlina FECHTEROVÁ
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Pavlina FECHTEROVÁ
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Cílem semináře je nabídnout studentům podstatné znalosti a dovednosti z oblasti řízení vztahů s veřejností, s důrazem na praktické využití. Rozšíření dosavadních vědomostí studentů, získaných v průběhu studia z předchozích modulů, s ohledem na současné trendy a tendence v marketingu. Seznámit studenty s důležitostí a principy komunikace organizace s veřejností.
- Forma studia:
- Předpoklady a další požadavky:
-
Nejsou žádné znalostní požadavky nutné pro zapsání tohoto předmětu.
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
- Žádné další nepovinné vzdělávací složky.
- Obsah kurzu:
-
Semináře jsou zaměřeny na následující témata: Proces přípravy, realizace a vyhodnocení mediálních kampaní v rámci filmového PR. Mediální servis - základní principy, vývoj za posledních 15 let, nové trendy, zapojení internetu, sociálních sítí. Práce s médii - příprava a distribuce tiskových zpráv, press-kitů, realizace novinářských dnů, tiskových konferencí, novinářských projekcí, soutěží, zprostředkování rozhovorů apod. Oslovení specifického publika, pravidelných i potenciálních filmových diváků, cílení na definovanou diváckou skupinu apod. Analýza a následná diskuse ke konkrétním mediálním kampaním. Student získá komplexní informace o fungování filmového PR, podložené dlouholetými praktickými zkušenostmi.
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
CAYWOOD, C. L. Public relation : řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press, 2003.
SCOTT, D. M. Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Brno: Zoner Press, 2008.
L'ETANG, J. Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy. Praha: Portál, 2009.
JIRÁK, J. -- KÖPPLOVÁ, B. Masová média. Praha: Portál, 2009.
FTOREK, J. Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada, 2009.
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
-
Seminář
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Účast na semináři 70%, odevzdání písemné práce dle zadání.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2013/2014:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2013/2014:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce - magistr (oborový předmět)