Oborové předměty |
|
Dílna střihové skladby
|
306DSS5 |
Z |
1 |
3/T |
|
306DSS6 |
Z |
2 |
3/T |
|
Gramatika filmového jazyka
|
|
|
|
|
|
306GFJ3 |
Z |
1 |
26/S |
|
Katedrální soustředění v Poněšicích
|
|
|
|
|
|
306KSP4 |
Z |
1 |
4/D |
|
Klauzurní zkouška 3
|
|
|
|
|
|
306KLZ3 |
ZK |
1 |
|
|
Oborový seminář KSS
|
306OS5 |
Z |
1 |
26/S |
|
306OS6 |
Z |
1 |
26/S |
|
Postava
|
306VP |
Z |
2 |
16/S |
|
|
|
|
|
|
Psychologie osobnosti
|
306PO1 |
Z |
1 |
26/S |
|
306PO2 |
ZK |
2 |
26/S |
|
Reflexe multikulturality a náboženské plurality v současné filmové tvorbě
|
306RMK1 |
Z |
2 |
24/S |
|
306RMK2 |
ZK |
2 |
24/S |
|
Střihová skladba narativního filmu v praxi 2
|
306SNF2 |
Z |
4 |
36/S |
|
|
|
|
|
|
Světlozpyt
|
|
|
|
|
|
306SVE1 |
Z |
2 |
2/T |
Zapsat |
Světlozpyt
|
|
|
|
|
|
306SVE2 |
Z |
2 |
2/T |
Předmět není vypsán |
Teorie střihové skladby
|
306TSS4 |
ZK |
3 |
2/T |
|
|
|
|
|
|
Závěrečné projekty Famu International
|
|
|
|
|
|
306FPF3 |
Z |
4 |
|
|
Živý střih: divadlo
|
|
|
|
|
|
306ZSD |
Z |
1 |
4/S |
|
Minimální počet kreditů za semestr
|
14 |
15 |
Oborové předměty - praktická cvičení |
|
Příprava autorského projektu
|
|
|
|
|
|
306PAP |
Z |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
306SPOFI1 |
Z |
2 |
|
|
Společná cvičení
|
|
|
|
|
|
306SPC4 |
Z |
8 |
|
|
Záznam divadelního představení
|
|
|
|
|
|
306ZDP |
Z |
2 |
|
|
Minimální počet kreditů za semestr
|
0 |
13 |
Fakultní předměty |
|
Pedagogická praxe KSS
|
306PEP |
Z |
4 |
20/S |
Zapsat |
306PEP |
Z |
4 |
20/S |
Zapsat |
Druhý cizí jazyk - povinný výběr |
V této skupině musíte během celého studia získat alespoň 5 kreditů
|
Dějiny a teorie umění, společenské vědy |
V této skupině musíte během celého studia získat alespoň 4 kredity
|
Modulová výuka FAMU |
V této skupině musíte během celého studia získat alespoň 6 kreditů
|
Minimální počet kreditů za semestr
|
0 |
0 |
Počet předepsaných kreditů celkem |
14 |
28 |
Doporučený počet kreditů za semestr, které byste měli získat z povinně volitelných a volitelných předmětů |
16 |
2 |
Celkový doporučený počet kreditů za semestr
|
30 |
30 |