Marketing 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
108MARK1 | Z | 2 | 2/T | česky | zimní |
- Garant předmětu:
- Roman BĚLOR
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Roman BĚLOR
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Seznámit studenty s nejdůležitěšími marketingovými nástroji a teoriemi a naučit je aplikovat tatyo kategroie ve vlastní praxi
- Forma studia:
-
Kontaktní výuka.
- Předpoklady a další požadavky:
-
Zápočet na základě vypracování podrobné markeitngové strategie ve zvoleném produktu nebo vynraném projektu
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
-
Nejsou.
- Obsah kurzu:
-
Přednášky seznamující se základními pojmy a problémy obecného marketingu na základě domácí i zahraniční literatury a vybraných příkladů
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
bude doplněno
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
-
Přednášky.
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Aktivita na přednáškách.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
-
Přednášky seznamující se základními pojmy a problémy obecného marketingu na základě domácí i zahraniční literatury a vybraných příkladů
- Rozvrh na zimní semestr 2014/2015:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky St 12:00–13:30 BĚLOR R. Učebna KTDH 1041
Lichenštejnský palácpřednášková par. 1 - Rozvrh na letní semestr 2014/2015:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Obor Hudební produkce (Mg) (povinný předmět další)