Management projektu 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Semestr |
---|---|---|---|---|
206MGP2 | Z | 3 | 24/S | zimní |
- Garant předmětu:
- Michal LÁZŇOVSKÝ
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Michal LÁZŇOVSKÝ, Radim JUCHELKA
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Umět pracovat s nástroji PŘ na konkrétním projektu - festivalu: Zakládací listina vč. rolí, výstupů apod., harmonogram, rozpočet a jeho řízení, změnové řízení/listy, rizika, ukazatele pro vyhodnocení.
Studenti připraví festival jako úplný a samostatný projekt.
- Forma studia:
-
Seminárně v celodenním bloku. Studenti se vždy dozví důležité a pro další práci v semináři rozhodující teoretické základy. Na nich jsou stavěny praktické příklady. Ty přináší pedagog anebo sami studenti. V průběhu nastává vyhodnocování, zda všichni rozumí nastavenému kontextu a zda je pro ně seminář přínosný.
- Předpoklady a další požadavky:
-
Předpokladem je předchozí absolvování předmětu 206MPO1 Management projektu 1.
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
-
Kromě doporučené literatury, musejí studenti praktikovat mimo seminář právě při přípravě festivalu Zlomvaz. Pedagog sleduje zápisy, rozpočty, harmonogram apod. a při seminářích pracují studenti na dalším postupu řízení festivalu, korekcích apod. Festival je pro tento předmět základní praktickou jednotkou.
- Obsah kurzu:
-
Nástroje projektového řízení v praxi
-Zakládací listina
-Harmonogramy (Ganttův diagram aj.)
-Plánování zdrojů (lidské, časové, finanční, právní aj.)
-Vyhodnocení rizik - Risk management
-Změnové řízení (Protokol o změně, neshodě aj.)
-Metody vyhodnocení projektu (Paretova analýza aj.)
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Assmann, Jan: Das kulturelle Gedächtnis, München: Beck, 2000, 344 s.
Bourdieu, Pierre: Teorie jednání, Praha: Karolinum, 1998, 179 s.
Doležal J., Máchal P., Lacko B. a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009, 507 s.
Fromm, Erich: Umění být, Praha: Naše vojsko, 1994, 124 s.
Glasersfeld, Ernst von: Wissen, Sprache und Wirklichkeit. Arbeiten zum radikalen Konstruktivismus, Braunschweig - Wiesbaden: Vieweg
Pacovský P.: Člověk a čas, Time Management IV. generace, Praha: Grada Publishing, 2007
Parma, Petr: Systemické koučování, Praha: ISK, 2004, 222 s.
Popper, Karl: Logika vědeckého zkoumání, Praha: Oikoymenh, 1997, 617 s.
Schlippe, Arist von, Schweitzer J.: Systemická terapie a poradenství, Brno: Cesta, 2006, 251 s.
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
-
Semináře.
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Kredity jsou uděleny na základě:
účasti na seminářích (min. 85 %),
aktivní práce na festivalu.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2014/2015:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky 09:30–14:00 LÁZŇOVSKÝ M. Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 - Rozvrh na letní semestr 2014/2015:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce (Bc.) (povinný předmět)
- Obor Hudební produkce (Bc) (volitelný předmět)