English versionEnglish version
Loading...
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Marketing divadla 2

Zapsat Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
206MKD2 ZK 3 2/T česky letní
Garant předmětu:
Jitka ČERNÁ
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Jitka ČERNÁ
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

1. Seznámit studenty s obecně platnými zásadami marketingu a jejich aplikací na marketing umění včetně zdůraznění odlišností obou sektorů.

2. Připravit studenty na samostatné plánování a realizaci marketingové kampaně pro umělecký projekt.

3. Seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu, včetně e-marketingu, marketingu na sociálních sítích a pod.

Forma studia:

Lektorská činnost, analýza příkladových studií, diskuse.

Předpoklady a další požadavky:

zápočet předmětu Marketing 1

Doporučené volitelné vzdělávací složky:

nejsou

Obsah kurzu:

Osnova předmětu:

14.Direct marketing

15.Budování vztahu se zákazníky, divácké loajality

16.Rozvoj publika (audience development, motivace diváků, strategie a taktiky rozvoje publika)

17.Marketingový plán 1 (poslání, časové plánování, rozpočty)

18.Marketingový plán 2 (personální zajištění, implementace a kontrola)

19.Seminární práce - prezentace

20.E-marketing

21.Marketing na sociálních sítích, guerilla marketing

22.Institucionální vs. projektový marketing (Kaiser, přesahy do fundraisingu)

23.Teorie značky (analýza značky, budování značky, hodnota značky, symboly - logo etc.)

24.Příkladové studie - prezentace

25.Opakování

Doporučená nebo povinná literatura:

Johnová,Černá: Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví, Praha, Oeconomica, 2007

Kesner, Ladislav, Marketing a management muzeí a památek, Praha, Grada, 2005

Dvořák, Jan: Kreativní management pro divadlo, Praha, 2004

Kotler, Philip: Standing room only: strategies for marketing the performing arts, Boston 1997

Colbert, Francois: Marketing culture and the arts, Montreal 2007, ISBN: 978-2-9808602-1-8

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:

seminář

cvičení

seminární práce

úvaha

prezentace seminární práce

Hodnoticí metody a kritéria:

Kredity jsou uděleny na základě:

účasti a aktivity na seminářích. Maximální počet omluvených absencí je 3.

absolvování zkoušky

prezentace seminární práce

Během semestru se vyžaduje aktivní účast v diskusích na seminářích. Zkouška je ústní. Celkové hodnocení se skládá ze 20% z hodnocení aktivity na seminářích, 60% z písemné části zkoušky a 20% z prezentace seminární práce.

Podmínky úspěšného ukončení předmětu: aktivní účast na seminářích, zpracování a prezentace seminární práce a absolvování ústní zkoušky.

Webová stránka předmětu:
není
Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2014/2015:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2014/2015:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 16. 6. 2015