Marketing divadla 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206MKD2 | ZK | 3 | 2/T | česky | letní |
- Garant předmětu:
- Jitka ČERNÁ
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Jitka ČERNÁ
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
1. Seznámit studenty s obecně platnými zásadami marketingu a jejich aplikací na marketing umění včetně zdůraznění odlišností obou sektorů.
2. Připravit studenty na samostatné plánování a realizaci marketingové kampaně pro umělecký projekt.
3. Seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu, včetně e-marketingu, marketingu na sociálních sítích a pod.
- Forma studia:
-
Lektorská činnost, analýza příkladových studií, diskuse.
- Předpoklady a další požadavky:
-
zápočet předmětu Marketing 1
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
-
nejsou
- Obsah kurzu:
-
Osnova předmětu:
14.Direct marketing
15.Budování vztahu se zákazníky, divácké loajality
16.Rozvoj publika (audience development, motivace diváků, strategie a taktiky rozvoje publika)
17.Marketingový plán 1 (poslání, časové plánování, rozpočty)
18.Marketingový plán 2 (personální zajištění, implementace a kontrola)
19.Seminární práce - prezentace
20.E-marketing
21.Marketing na sociálních sítích, guerilla marketing
22.Institucionální vs. projektový marketing (Kaiser, přesahy do fundraisingu)
23.Teorie značky (analýza značky, budování značky, hodnota značky, symboly - logo etc.)
24.Příkladové studie - prezentace
25.Opakování
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Johnová,Černá: Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví, Praha, Oeconomica, 2007
Kesner, Ladislav, Marketing a management muzeí a památek, Praha, Grada, 2005
Dvořák, Jan: Kreativní management pro divadlo, Praha, 2004
Kotler, Philip: Standing room only: strategies for marketing the performing arts, Boston 1997
Colbert, Francois: Marketing culture and the arts, Montreal 2007, ISBN: 978-2-9808602-1-8
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
-
seminář
cvičení
seminární práce
úvaha
prezentace seminární práce
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Kredity jsou uděleny na základě:
účasti a aktivity na seminářích. Maximální počet omluvených absencí je 3.
absolvování zkoušky
prezentace seminární práce
Během semestru se vyžaduje aktivní účast v diskusích na seminářích. Zkouška je ústní. Celkové hodnocení se skládá ze 20% z hodnocení aktivity na seminářích, 60% z písemné části zkoušky a 20% z prezentace seminární práce.
Podmínky úspěšného ukončení předmětu: aktivní účast na seminářích, zpracování a prezentace seminární práce a absolvování ústní zkoušky.
- Webová stránka předmětu:
- není
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2014/2015:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2014/2015:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce (Bc.) (povinný předmět)