Marketing kulturních organizací a projektů 1
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206MKO1 | Z | 3 | 2/T | česky | zimní |
- Garant předmětu:
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
1. Upevnit znalosti marketingové teorie z bakalářského stupně studia.
2. Seznámit posluchače s novými trendy marketingu, aplikovaného na praxi v kulturních organizacích a řízení projektů.
3. Formou praktických cvičení seznámit posluchače s tvorbou, řízením, kontrolou a vyhodnocováním obchodní strategie, analýzy trhu, marketingového plánu a strategie.
4. Seznámit posluchače s významem a rozvojem značky, tvorbou a hodnotou image.
5. Naučit posluchače prezentovat společnost navenek.
- Forma studia:
-
Přednášky a semináře.
- Předpoklady a další požadavky:
-
nejsou
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
-
nejsou
- Obsah kurzu:
-
1. Definice marketingu, jeho odlišnosti v segmentu kulturních organizací a projektů.
2. Brand management ? význam a rozvoj značky
3. Prezentace společnosti navenek, tvorba a hodnota image.
4. Formulace zadání grafickému studiu, reklamní, mediální a P. R. agentuře; řízení spolupráce s nimi.
5. Řízení marketingové strategie.
6. Vedení marketingového týmu.
7. Odpovědnost za marketingovou komunikaci.
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Philip Kotler, Gary Armstrong: Marketing, Grada, Praha 2004
Philip Kotler, Kevin Lane Keller: Marketing management: Grada Publishing, Praha 2013
Donald Baack, Kenneth E. Clow: Reklama, propagace a a marketingová komunikace, CPress, Praha 2008
Michael R. Solomon, Elnora W. Stuart, Greg W. Marshall: Marketing, CPress, Praha 2006
Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš: Image a firemní identita, Grada Publishing, Praha 2009
Radka Johnová: Marketing kulturního dědictví a umění, Grada Publishing, Praha 2008
Dagmar Jakubíková: Strategický marketing, Grada Publishing, Praha 2013
Miroslav Karlíček a kolektiv: Základy marketingu, Grada Publishing, Praha 2013
Jana Přikrylová, Hana Jahodová: Moderní marketingová komunikace: Grada Publishing, Praha 2010
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
-
Přednášky a semináře.
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Nejsou.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce (Mgr.) (povinný předmět)