English versionEnglish version
Loading...
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Marketing kulturních organizací a projektů 1

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
206MKO1 Z 3 2/T česky zimní
Garant předmětu:
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

1. Upevnit znalosti marketingové teorie z bakalářského stupně studia.

2. Seznámit posluchače s novými trendy marketingu, aplikovaného na praxi v kulturních organizacích a řízení projektů.

3. Formou praktických cvičení seznámit posluchače s tvorbou, řízením, kontrolou a vyhodnocováním obchodní strategie, analýzy trhu, marketingového plánu a strategie.

4. Seznámit posluchače s významem a rozvojem značky, tvorbou a hodnotou image.

5. Naučit posluchače prezentovat společnost navenek.

Forma studia:

Přednášky a semináře.

Předpoklady a další požadavky:

nejsou

Doporučené volitelné vzdělávací složky:

nejsou

Obsah kurzu:

1. Definice marketingu, jeho odlišnosti v segmentu kulturních organizací a projektů.

2. Brand management ? význam a rozvoj značky

3. Prezentace společnosti navenek, tvorba a hodnota image.

4. Formulace zadání grafickému studiu, reklamní, mediální a P. R. agentuře; řízení spolupráce s nimi.

5. Řízení marketingové strategie.

6. Vedení marketingového týmu.

7. Odpovědnost za marketingovou komunikaci.

Doporučená nebo povinná literatura:

Philip Kotler, Gary Armstrong: Marketing, Grada, Praha 2004

Philip Kotler, Kevin Lane Keller: Marketing management: Grada Publishing, Praha 2013

Donald Baack, Kenneth E. Clow: Reklama, propagace a a marketingová komunikace, CPress, Praha 2008

Michael R. Solomon, Elnora W. Stuart, Greg W. Marshall: Marketing, CPress, Praha 2006

Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš: Image a firemní identita, Grada Publishing, Praha 2009

Radka Johnová: Marketing kulturního dědictví a umění, Grada Publishing, Praha 2008

Dagmar Jakubíková: Strategický marketing, Grada Publishing, Praha 2013

Miroslav Karlíček a kolektiv: Základy marketingu, Grada Publishing, Praha 2013

Jana Přikrylová, Hana Jahodová: Moderní marketingová komunikace: Grada Publishing, Praha 2010

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:

Přednášky a semináře.

Hodnoticí metody a kritéria:

Nejsou.

Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 16. 6. 2015