English versionEnglish version
Loading...
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Marketing kulturních organizací a projektů 2

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
206MKO2 ZK 4 2/T česky letní
Garant předmětu:
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

1. Upevnit znalosti marketingové teorie z bakalářského stupně studia.

2. Seznámit posluchače s novými trendy marketingu, aplikovaného na praxi v kulturních organizacích a řízení projektů.

3. Formou praktických cvičení seznámit posluchače s tvorbou, řízením, kontrolou a vyhodnocováním obchodní strategie, analýzy trhu, marketingového plánu a strategie.

4. Seznámit posluchače s významem a rozvojem značky, tvorbou a hodnotou image.

5. Naučit posluchače prezentovat společnost navenek.

Forma studia:

Přednášky a semináře.

Předpoklady a další požadavky:

nejsou

Doporučené volitelné vzdělávací složky:

nejsou

Obsah kurzu:

1. Analýza trhu, konkurence v oblasti umění.

2. Nastavení KPIs (klíčových ukazatelů výkonu) marketingu.

3. Marketingový plán.

4. Koordinace a vyhodnocování marketingové strategie.

5. Marketingový audit.

6. Tvorba a řízení obchodní strategie.

7. Postavení marketingu v kulturní organizaci a řízení kulturních projektů.

Doporučená nebo povinná literatura:

Philip Kotler, Gary Armstrong: Marketing, Grada, Praha 2004

Philip Kotler, Kevin Lane Keller: Marketing management: Grada Publishing, Praha 2013

Donald Baack, Kenneth E. Clow: Reklama, propagace a a marketingová komunikace, CPress, Praha 2008

Michael R. Solomon, Elnora W. Stuart, Greg W. Marshall: Marketing, CPress, Praha 2006

Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš: Image a firemní identita, Grada Publishing, Praha 2009

Radka Johnová: Marketing kulturního dědictví a umění, Grada Publishing, Praha 2008

Dagmar Jakubíková: Strategický marketing, Grada Publishing, Praha 2013

Miroslav Karlíček a kolektiv: Základy marketingu, Grada Publishing, Praha 2013

Jana Přikrylová, Hana Jahodová: Moderní marketingová komunikace: Grada Publishing, Praha 2010

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:

Přednášky a semináře.

Hodnoticí metody a kritéria:

Nejsou.

Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 16. 6. 2015