English versionEnglish version
Loading...
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Filmový marketing 2

Zapsat Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
305FM2 Z 2 2/T česky letní
Garant předmětu:
Marta LAMPEROVÁ
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Marta LAMPEROVÁ
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

Cílem semináře je poskytnout studentům orientaci v problematice současného filmového marketingu a umožnit jim zamyslet se nad možnostmi, které jsou k dispozici k propagaci filmového díla, od stadia developmentu až po uvedení filmu do kin.

Forma studia:

Dialog, práce s texty, ukázky tištěných materiálů, webových stránek, trialerů, přednášky hostů

Předpoklady a další požadavky:

Ukončené bakalářské studium

Doporučené volitelné vzdělávací složky:
Žádné další nepovinné vzdělávací složky.
Obsah kurzu:

Interaktivní prednáška zaměřena na úspěšné strategie filmového marketingu pro každý z důležitých aspektů výroby a propagace audiovizuálního díla. Zaměření na domácí a mezinárodní marketing a distribuci, použití případových studií nezávislých produkčních a distribučních společností.

1. Film a Marketing: Co je to a proč je to důležité? Přehled různých typů filmového marketingu, zaměření a cíle filmového marketingu, cílové skupiny.

2. Marketing a stadia produkce: specifika marketingu v rámci předprodukčního a vývojového stadia, produkce, postprodukce a uvedení filmu v kinech.

3. Hodnota kreativního balíku ? film packaging. Synopse, treatment, log line.

4. Marketingové materiály. Trailer, teaser.

5. Virální marketing

6. Pitching ? umění prezentace.

7. Trhy: Mezinárodní filmové trhy, jejich dělení a specifika, festivaly a festivalové strategie.

8. Festivaly. Mezinárodní filmové festivaly a festivalové strategie.

9. Distribuční specifika Evropy ? rozdíly amerického a evropského trhu, kinodistribuce, vs jiné formy distribuce, VOD platformy.

10. Prostředí mezinárodního obchodu. Práce sales agenta. Marketing, PR, prodej.

11. Sales agent a specifika a typy prodeje, typy smluv, dělení společností, spolupráce s producentem.

12. Současná situace distribuce evropských filmů. Czech Film Center a jejich role v propagaci českých filmů.

Doporučená nebo povinná literatura:
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:

Dialog, práce s texty, ukázky tištěných materiálů, webových stránek, trialerů, přednášky hostů

Hodnoticí metody a kritéria:

Prednáška je urcena studentum magisterského stupne Prednáška bude hodnocena na konci semestru zápočtem. Studenti musejí odevzdat závěrečnou semestrální práci ? navrhnout projekt marketingové strategie filmového projektu od stadia developmentu až po hotové dílo a jeho distribuci přes festivaly, filmové trhy a sales.

Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2014/2015:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2014/2015:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
místnost 334
Učebna KP 334

(Lažanský palác)
LAMPEROVÁ M.
10:40–12:15
(přednášková par. 1)
St
Čt

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
Út 10:40–12:15 LAMPEROVÁ M. Učebna KP 334
Lažanský palác
přednášková par. 1
Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
21.04.2015 09:00–13:00 LAMPEROVÁ M. Učebna KP 334
Lažanský palác
přednášková par. 1
23.04.2015 09:00–15:00 LAMPEROVÁ M. Učebna KP 334
Lažanský palác
přednášková par. 1
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 16. 6. 2015