Reklamní a modní fotografie 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
307RFO2 | ZK | 2 | 13/S | česky | letní |
- Garant předmětu:
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Cílem tohoto předmětu je vést studenty k invenčnímu řešení grafické stránky úkolů z oblasti reklamní fotografie. Důraz bude kladen jak na kreativitu, tak na koncepční uchopení celého problému a jednotu obrazové a typografické stránky zadání.
- Forma studia:
-
Klasifikovaný zápočet. Každá část je hodnocena příslušným pedagogem zvlášť a na konci roku u klauzur je provedena závěrečná klasifikace při společném hodnocení všemi pedagogy.
Podmínkou pro hodnocení je odevzdání všech fotografií v digitální podobě ve formátu TIF v rozlišení 300 dpi při rozměru delší strany fotografie 250mm.
- Předpoklady a další požadavky:
-
Absolovování předmětu Reklamní a módní fotografie 1
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
- Žádné další nepovinné vzdělávací složky.
- Obsah kurzu:
-
Popis předmětu:
Teoretická část poskytne seznámení s využitím fotografie pro reklamní účely na základě ukázek. Praktická realizaci pravidelných reklamních a lifestylových projektů.
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Budou specifikovány v průběhu výuky
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Dle zadání.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Další informace:
- Předmět lze absolvovat opakovaně
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: