Self promotion a grafický promo design, co to znamená?
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
309MSGPD | Z | 2 | 9/S | česky | letní |
- Garant předmětu:
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
1 Seznámit posluchače se současným stavem dynamicky se rozvíjejícího oboru a jeho technologií
2. Seznámit posluchače ze základními specifiky oboru a porovnání s podobnými obory jako je alternativní divadlo, krátký film, internet.
3. Seznámit posluchače z možnostmi využití a uplatnění motion designu v jiných než klasických filmových formátech.
- Forma studia:
-
lektorská činnost, projekce, analyza ukázek, diskuse, praktické cvičení.
- Předpoklady a další požadavky:
-
Nejsou žádné znalostní požadavky nutné pro zapsání tohoto předmětu
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
-
Nejsou žádné nepovinné složky nutné pro absolvování tohoto předmětu
- Obsah kurzu:
-
Základy vzniku televizního proma a motion designu, jeho světový a domácí vývoj, současné směry a praktické využití.
1. Historie filmových titulků jako předchůdce televizního proma.
2. Krátký přehled historie TV proma, jeho propojení s ostatními uměleckými obory a žánry. Velký důraz bude kladen na základní specifika a jedinečnost krátkých filmových formátů.
3. Přehled promo - grafiky ve světě, projekce a rozbory dle ukázek a její budoucnost na mediálním trhu.
4. Metodologie práce, technologie výroby televizních znělek a titulků, od zadání po odevzdání se zaměřením na českou tvorbu.
5. Praktická ukázka procesu výroby konkrétního zadání s důrazem na zvláštnosti této krátké formy, stopážové omezení, explicitnost vyjadřování, míra umělecké svobody a tlak zadavatele.
6. Diskuse - shrnutí nad přednáškami, srovnání, polemika nad úkoly, které byly zadány.
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Papadopulosová, Nike: Videoklip, bakalařská práce, FAMU 1996, sign: KP 01681
Martin Labbie Nairn: Brand Identity for Television: With Knobs On, Phaidon Press, 1997
Esatman/Ferguson/Kline: Media Pormotion & Marketing, Focal Press, 2006
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
-
Seminář, přednáška
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Podmínky atestace: Zá/2 - za 100% účast
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
-
Nejsou žádné poznámky k tomuto předmětu
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Animovaná tvorba - bakalář (volitelný předmět)
- Dokumentární tvorba - magistr (fakultní předmět, volitelný předmět)
- Dokumentární tvorba - bakalář (volitelný předmět)
- Animovaná tvorba - magistr (fakultní předmět, volitelný předmět)
- Scenáristika a dramaturgie - bakalář (volitelný předmět)
- Scenáristika a dramaturgie - magistr (fakultní předmět, volitelný předmět)
- Režie - bakalář (volitelný předmět)
- Režie - magistr (fakultní předmět, volitelný předmět)
- Kamera - bakalář (volitelný předmět)
- Kamera - magistr (fakultní předmět, volitelný předmět)
- Produkce - bakalář (volitelný předmět)
- Produkce - magistr (fakultní předmět, volitelný předmět)
- Audiovizuální studia - bakalář (volitelný předmět)
- Střihová skladba - bakalář (volitelný předmět)
- Střihová skladba - magistr (fakultní předmět, volitelný předmět)
- Zvuková tvorba - bakalář (volitelný předmět)
- Zvuková tvorba - magistr (fakultní předmět, volitelný předmět)
- Fotografie CZ - bakalář (volitelný předmět)
- Fotografie CZ - magistr (fakultní předmět, volitelný předmět)
- Audiovizuální studia - magistr (fakultní předmět, volitelný předmět)
- Fotografie CZ: Restaurování fotografie- 2013 (volitelný předmět)