English versionEnglish version
Loading...
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Self promotion a grafický promo design, co to znamená?

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
309MSGPD Z 2 9/S česky letní
Garant předmětu:
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

1 Seznámit posluchače se současným stavem dynamicky se rozvíjejícího oboru a jeho technologií

2. Seznámit posluchače ze základními specifiky oboru a porovnání s podobnými obory jako je alternativní divadlo, krátký film, internet.

3. Seznámit posluchače z možnostmi využití a uplatnění motion designu v jiných než klasických filmových formátech.

Forma studia:

lektorská činnost, projekce, analyza ukázek, diskuse, praktické cvičení.

Předpoklady a další požadavky:

Nejsou žádné znalostní požadavky nutné pro zapsání tohoto předmětu

Doporučené volitelné vzdělávací složky:

Nejsou žádné nepovinné složky nutné pro absolvování tohoto předmětu

Obsah kurzu:

Základy vzniku televizního proma a motion designu, jeho světový a domácí vývoj, současné směry a praktické využití.

1. Historie filmových titulků jako předchůdce televizního proma.

2. Krátký přehled historie TV proma, jeho propojení s ostatními uměleckými obory a žánry. Velký důraz bude kladen na základní specifika a jedinečnost krátkých filmových formátů.

3. Přehled promo - grafiky ve světě, projekce a rozbory dle ukázek a její budoucnost na mediálním trhu.

4. Metodologie práce, technologie výroby televizních znělek a titulků, od zadání po odevzdání se zaměřením na českou tvorbu.

5. Praktická ukázka procesu výroby konkrétního zadání s důrazem na zvláštnosti této krátké formy, stopážové omezení, explicitnost vyjadřování, míra umělecké svobody a tlak zadavatele.

6. Diskuse - shrnutí nad přednáškami, srovnání, polemika nad úkoly, které byly zadány.

Doporučená nebo povinná literatura:

Papadopulosová, Nike: Videoklip, bakalařská práce, FAMU 1996, sign: KP 01681

Martin Labbie Nairn: Brand Identity for Television: With Knobs On, Phaidon Press, 1997

Esatman/Ferguson/Kline: Media Pormotion & Marketing, Focal Press, 2006

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:

Seminář, přednáška

Hodnoticí metody a kritéria:

Podmínky atestace: Zá/2 - za 100% účast

Webová stránka předmětu:
Poznámka:

Nejsou žádné poznámky k tomuto předmětu

Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 16. 6. 2015