Dílna 3
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
373DV3 | Z | 3 | 4/T | česky | zimní |
- Garant předmětu:
- Miloš VOJTĚCHOVSKÝ, Martin BLAŽÍČEK, Eric ROSENZVEIG
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Miloš VOJTĚCHOVSKÝ, Martin BLAŽÍČEK, Eric ROSENZVEIG
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Cílem práce na dílně je individuální rozvoj praktické tvůrčí práce studentů, formou dílčích úkolů, jejich reflexe a reflexe doplňkových zkušeností.
- Forma studia:
-
tvůrčí dílna, semináře
- Předpoklady a další požadavky:
-
Dílna je společným prostorem pro studenty bakalářského i magisterského stupně. Je prostorem diskuse, společného rozvažování a reflexe tvůrčí aktivity jednotlivých studentů, její charakter i úroveň určuje právě i vklad konkrétních studentů, kteří se jí spoluúčastní. Program a harmonogram prací v dílně vzniká na začátku roku společnou dohodou všech zúčastněných, kterými jsou vedle koordinátora dílny také tutoři, jež vedou klauzurní cvičení jednotlivých studentů a také se podílí na náplni dílny.
- Doporučené volitelné vzdělávací složky:
-
nejsou
- Obsah kurzu:
-
Dílna je společným prostorem pro studenty bakalářského i magisterského stupně. Je prostorem diskuse, společného rozvažování a reflexe tvůrčí aktivity jednotlivých studentů, její charakter i úroveň určuje právě i vklad konkrétních studentů, kteří se jí spoluúčastní. Program a harmonogram prací v dílně vzniká na začátku roku společnou dohodou všech zúčastněných, kterými jsou vedle koordinátora dílny také tutoři, jež vedou klauzurní cvičení jednotlivých studentů a také se podílí na náplni dílny. Účastníci zahraničních stáží informují o jejich náplni a integrují získané poznatky do výuky.
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Otevřený soubor literatury, s níž budeme pracovat, bude určen na začátku akademického roku, při tvorbě konkrétní náplně dílny.
- Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody:
-
Výstupy dílen jednotlivých pedagogů přesahují do celé základní struktury výuky a praxe studenta. Děje se tak dvěmi základními způsoby. Prvním je průběžná prezentace dílen na Audiovizuálním semináři, která slouží k hlubší propojenosti a komunikaci mezi jednotlivými dílnami, a druhým pak příprava a práce na vlastních studentových dílech, jak je vyžaduje struktura výuky v tom kterém ročníku studia: Blok technických cvičení, Bakalářské dílo a Absolventský projekt. Společná práce studentů jednotlivých ročníků slouží k jejich zpětnovazebnému ovlivňování a propustnosti znalostí a dovedností skrze ročníky.
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Kredity jsou uděleny na základě aktivní účasti a průběžného plnění úkolů, které jsou na závěr společně zrekapitulovány a zhodnoceny.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
-
Ve struktuře školy hraje institut dílny roli podstatného průsečíku mezi tvůrčí praxí a teoretickým vzděláním. Tento speciální typ předmětu je určen na rozvoj individuálního talentu a jeho primárním cílem je tvůrčí a reflexivní práce na konkrétních úkolech studentů.
- Rozvrh na zimní semestr 2014/2015:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky Út 09:50–13:05 VOJTĚCHOVSKÝ M. Učebna CAS 423
Lažanský palácparalelka 2 Út 09:50–13:05 BLAŽÍČEK M. Učebna CAS 428
Lažanský palácparalelka 1 Út 09:50–13:05 Učebna CAS 428
Lažanský palácparalelka 3 - Rozvrh na letní semestr 2014/2015:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Audiovizuální studia - bakalář (oborový předmět)