Mgr. Ivana VOSTÁRKOVÁ
- Email:
- ivana.vostarkova@damu.cz
- Předměty:
-
- Hlas a Feldenkraisova metoda 1
- Hlas a Feldenkraisova metoda 2
- Hlasová výchova - individuálně 2 (garant předmětu)
- Hlasová výchova - individuálně 3 (garant předmětu)
- Hlasová výchova - individuálně 5 (garant předmětu)
- Hlasová výchova - individuálně 7 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 1 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 3 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 3 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 4 (garant předmětu)
- Hlasová výchova s metodikou 5 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 1 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 2 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 3 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 4 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 5 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova 6 (garant předmětu)
- Individuální hlasová výchova před skupinou 1
- Individuální hlasová výchova před skupinou 2
- Individuální hlasová výchova před skupinou 3
- Individuální hlasová výchova před skupinou 4
- Kultura sociální komunikace I. 1 (garant předmětu)
- Kultura sociální komunikace I. 2 (garant předmětu)
- Kultura sociální komunikace II. 1 (garant předmětu)
- Kultura sociální komunikace II. 2 (garant předmětu)
- Skupinová výuka hlasové výchovy 1 (garant předmětu)
- Skupinová výuka hlasové výchovy 2 (garant předmětu)
- Skupinová výuka hlasové výchovy 3
- Skupinová výuka hlasové výchovy 4 (garant předmětu)
- Skupinová výuka hlasové výchovy 5 (garant předmětu)
- Skupinová výuka hlasové výchovy 6 (garant předmětu)
- Vedené obhájené VŠKP:
-
- Pecharová Terezie – Osobnost hlasového pedagoga - jeho příprava a předpoklady pro vykonávání profese
- BcA. Mařádková Ladislava – Hlas jako nástroj k hledání sebevědomí, autority a identity budoucího učitele dětí předškolního věku
- BcA. Skovajsa Jan – K pedagogickým souvislostem v přístupu Moshé Feldenkraise a Ivana Vyskočila
- MgA. Raisová Michaela – Výchova k hlasu:Synergie přístupů
- MgA. Koderová Lucie – Role představy, fantazie a imaginace v psychosomatickém pohledu na hlas