prof. MgA. Jan VEDRAL, PhD.
- Email:
- jan.vedral@damu.cz
- Courses:
-
- Basics of Theatre Terminology 1 (Course guarantor)
- Basics of Theatre Terminology 2 (Course guarantor)
- Creative Writing 1 (Course guarantor)
- Creative Writing 2 (Course guarantor)
- Dramaturgy 5 (Course guarantor)
- Dramaturgy 6 (Course guarantor)
- Fundamentals of Post-Modern Dramaturgy 1
- Fundamentals of Post-Modern Dramaturgy 2 (Course guarantor)
- Radio Practical 1 (Course guarantor)
- Radio Practical 1 (Course guarantor)
- Radio Practical 2 (Course guarantor)
- Radio Practical 2 (Course guarantor)
- Radio Work 1 (Course guarantor)
- Radio Work 2 (Course guarantor)
- Subject Field Practice 1 (Course guarantor)
- Work on Stage 3 (Course guarantor)
- Work on Stage 3 (Course guarantor)
- Work on Stage 4 (Course guarantor)
- Work on Stage 4 (Course guarantor)
- Diploma thesis led and defended successfully:
-
- Mikeska Petr – Mýtus, řecké tragédie a jejich současná interpretace
- Dominik Šimon – Normalizační dramaturgie činohry Národního divadla v Praze
- MgA. Slouková Jana – Falešná kočička na cestě za štěstím /sentimentální veselohry dvacátých let/.
- Charvátová Tereza – Divadlo a fenomén "Dolce vitta people"
- BcA. Šotek Milan – Dramatik Woody Allen
- Kolečko Petr – Literární předloha, scénář, divadelní text, dramatická situace
- Frydrychová Magdalena – Slovo v dramatickém textu Josefa Topola (Konec Masopustu ) a Jáchyma Topola (Cesta do Bugulmy)
- Dominik Šimon – Intertextuální dramatika Toma Stopparda
- BcA. Eliášová Helena – TEXT A INSCENACE
- BcA. Nováková Marie – Epická látka jako inspirace divadelního díla
- BcA. Špíglová Aneta – Žena v situaci - Nora, Maryša a Mladá žena
- BcA. Verecká Tereza – OD VYPRÁVĚNÍ K DIVADLU A ZPĚT ANEB PRVKY A PRINCIPY EPICKÉHO DIVADLA
- BcA. Veverková Lenka – Rozhlasová tvorba Daniely Fischerové