English versionEnglish version
Loading...
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Hudebně producentská organizační praxe 2

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
108HUPO2 Z 1 20/S česky letní
Garant předmětu:
Jiří ŠTILEC
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ, Jiří ŠTILEC
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

Získat praktické zkušenosti a poznatky v kontaktu s reálným hudebním životem a v prostředí

skutečných institucí, seznámit se s provozem a organizací zvolené instituce a vyřešení samostatného úkolu zadaného pověřeným pracovníkem instituce.

Forma studia:

interaktivní výuka, praktická výuka

Předpoklady a další požadavky:

úspěšná realizace konkrétního školního projektu, absolvování praxe v rámci uměleckého provozu HAMU

Obsah kurzu:

- Práce v jednotlivých vybraných institucích nebo samostatná organizace a vedení většího školního projektu

- součástí praxe je propagace fakultních projektů prostřednictvím médií a sociálních sítí

Doporučená nebo povinná literatura:

Vodáček, L., Vodáčková, O. Moderní management v teorii a praxi, Management Press, 2010

Doležal, J., Máchal P., Lacko, B. Projekt management podle IPMA, Grada Publishing, 2009

Kaiser, Michael M. Strategické plánování v umění:praktický průvodce. Praha 2009. ISBN: 978-80-7008-236-2

Kotler, Philip. Marketing Management, Anylýza, plánování, realizace a kontrola, Victoria Publishing 1991

Frey, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů, Praha 2008. ISBN: 978-80-7261-160-7

Smolíková, Marta. Management umění. Praha. Pro Culture 2008

Hodnoticí metody a kritéria:

Student bude hodnocen podle výsledků, dosažených v příslušné instituci, kde vykonává praxi, nebo podle úspěšnosti realizace školních projektů.

Webová stránka předmětu:
Poznámka:

Nejsou.

Rozvrh na zimní semestr 2015/2016:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2015/2016:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 7. 7. 2016