Produkční tvorba II. 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206PTB2 | Z | 4 | 2/T | česky | zimní |
- Garant předmětu:
- Michal LÁZŇOVSKÝ
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Michal LÁZŇOVSKÝ, Petr PROKOP
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Cílem předmětu je
- prohloubit nabyté teoretické znalosti studentů v oblastech finančního řízení, fundraisingu, managementu, marketingu a projektového řízení skrze praxi při realizaci divadelního festivalu
- prohloubit schopnosti a kompetence studentů při řízení a organizování kulturní události (eventu)
- vypěstovat u studentů komunikační a organizační návyky při projektové práci v týmu
- Forma studia:
-
Studentům je přidělena konkrétní role v rámci projektového týmu. Student samostatně realizuje úkoly vyplývající z této role. V rámci pravidelných seminářů vedených formou porady svou práci konzultuje. Jelikož konzultace probíhá společně, je každý se studentů svědkem a účastníkem plánování i realizace všech činností prováděných při organizaci divadelního festivalu.
- Předpoklady a další požadavky:
-
Znalosti z oboru produkce v rozsahu povinných předmětů zařazených do studijního plánu I. ročníku oboru produkce.
- Obsah kurzu:
-
V rámci předmětu Organizace divadelního festivalu tým studentů připravuje a v praxi realizuje mezinárodní divadelní festival Zlomvaz. Studenti mají v prvním semestru za úkol vyjednat zadání projektu se zadavatelem - fakultou, definovat potřebné zdroje a následně formulovat základní koncepci festivalu. V další fázi pak provádějí analýzy potřebných dat a plánují činnosti ve všech oblastech spojených s realizací divadelního festivalu - dramaturgie, řízení, financování, komunikace a další.
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Doležal J., Máchal P., Lacko B. a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009, 507 s.
Kolektiv: A Guide to the Project Management Body of Knowledge, Project management institute, 4. vydání, 2008, 459 s.
Sochorová, Iveta: Projektové řízení a divadlo, KP DAMU, diplomová práce, 2007, 186 s.
Johnová,Černá: Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví, Praha, Oeconomica, 2007
Dvořák, Jan: Kreativní management pro divadlo, Praha, 2004
Ledvinová, Jana, Základy fundraisingu, ICN, Praha: 1996
and other literature particular to various trade in theatre.
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Podmínkou úspěšného zakončení předmětu a získání kreditů je
- aktivní účast na přípravách festivalu
- účast na seminářích (min. 80%)
- splnění zadaných samostatných úkolů
- odevzdání písemně zpracované strategie realizace přidělené oblasti realizace.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2015/2016:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky Út 15:00–17:00 Michal LÁZŇOVSKÝ Kancelář
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 - Rozvrh na letní semestr 2015/2016:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce (B.A.) (hlavní předmět)